قهرمانان خوزستانی در المپیک پاریس وارد اهواز شدند

با استقبال پرشور مردم، قهرمانان خوزستانی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی وارد اهواز شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، صبح امروز _شنبه بیستم مرداد_ آئین استقبال از قهرمانان خوزستانی کشتی فرنگی المپیک با حضور استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، فرمانده قرارگاه کربلا، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، رئیس هیئت کشتی استان و جمعی از ورزشکاران در فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

سعید اسماعیلی، علیرضا مُهمدی و امین میرزازاده در ابتدای ورود با استقبال پرشور مردم همراه شدند و سپس در آغوش گرم خانواده‌هایشان قرار گرفتند، ضمن اینکه با اهدای دسته گل از این ورزشکاران قدردانی شد.

حمید بنی‌تمیم، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در حاشیه استقبال از این قهرمانان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افتخارآفرینی ورزشکاران خوزستانی نشان از توانمندی و شایستگی‌های کشتی‌گیران استان بوده و امیدواریم این حرکت همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: هیئت کشتی استان طی سال‌های اخیر همواره عملکرد درخشانی داشته است و ورزشکاران استان بارها در میادین مختلف افتخارآفرینی کردند، به همین دلیل تلاش می‌کنیم بیش از گذشته پشتیبان ورزشکاران این رشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: طی مراسمی جوایز این ورزشکاران همان‌طور که قول داده بودیم، اهدا خواهد شد.

کد خبر 779654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.