قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۰ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه بیستم مرداد_ روند کاهشی به خود گرفته و بسیاری از محصولات داخلی با قیمت پایین‌تری نسبت به روزهای گذشته در بازار به فروش می‌رسند اما بازار خودروهای مونتاژی از ثبات بیشتری برخوردار است.

سورن پلاس موتور XU۷P با افت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶۰۴ میلیون تومان و دنا پلاس (۶ سرعته) همچنین پژو پارس سفارشی ELX با افت دو میلیونی قیمت به ترتیب با نرخ ۸۰۲ میلیون تومان و ۶۹۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 و تارا دستی V1 امروز با ریزش شش و هفت میلیون تومانی امروز به نرخ ۹۰۴ و ۷۷۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

شاهین G (سانروف) از کم‌نوسان‌ترین محصولات سایپا، روند خطی در پیش گرفته و با قیمت ۷۱۴ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۱ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۴ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۹ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۵۰ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۰ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۱ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۶ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۹۰۴ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۵ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۴ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۱ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۰ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نوسان کمتری دیده می‌شود اما تعدادی از محصولات نیز کاهش یا افزایش قیمت را به ثبت رساندند.

جک J4 از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور با ریزش قیمت در معاملات امروز با قیمت ۷۸۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM5 نیز با روند ثابت به قیمت دو میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت بستیون T77 مانند دیگر محصولات شرکت بهمن موتور که روند قیمتی ثابتی را در پیش گرفتند این خودرو با ویژگی‌های پیشرفته خود از ابتدای ماه تاکنون ۶۵ میلیون تومان افت داشته و امروز با قیمت یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رود.

لاماری ایما امروز روند ثابت در پیش گرفته و در محدوده دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قرار گرفت.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۳ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۹۳ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۱۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۸ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۰ مرداد + جدول

کد خبر 779643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.