قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۱ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه بیست‌ویکم مرداد_ در بیشتر خودروهای داخلی با سقوط قیمت روبه‌رو شده شده اما دامنه افت قیمت در خودروهای مونتاژی کمتر است و بیشتر محصولات بدون تغییر نسبت به روز گذشته خرید و فروش می‌شوند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما محصولات محبوب شرکت ایران خودرو بدون تغییر نسبت به روز گذشته و به نرخ ۹۹۶ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V4 و تمامی مدل‌های مختلف آن با افت هشت میلیون تومانی قیمت به قیمت ۹۵۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

وانت نیسان با موتور جدید دیزلی در شمار محصولات سایپا نیز با افت چشمگیر ۲۵ میلیون تومانی به قیمت ۷۲۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۸ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۱۸ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۳ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۴۸ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۴۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۷ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۶ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۸۹۹ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۳ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۹ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۸ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۵ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۱۷ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۱ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت‌ها ثابت مانده است و تغییری دیده نمی‌شود.

جک J4 از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور در معاملات امروز ۹۹ میلیون تومان افت کرده و به قیمت ۷۸۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فیدلیتینفره) یکی از کراس‌اوورهای بهمن موتور، امروز ۱۵ میلیون ارزان‌تر شده به یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان رسید.

لونا برقی GRE در دسته محصولات مونتاژی شرکت ایران خودرو نیز با کاهش ۵۰ میلیون تومانی به محدوده یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی J7 یکی از سدان مقرون به صرفه کرمان موتور با روند ثابت و نرخ یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۳ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۹۳ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۱۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۸ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۰۶ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۱ مرداد + جدول

کد خبر 779642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.