۲۵ درصد مدیریت نظافت کربلا بر عهده شهرداری اصفهان است/ افتتاح پروژه‌های عمرانی در منطقه ۲

شهردار اصفهان گفت: در هفته پیش‌رو سی‌وهشتمین آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری این کلان‌شهر تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» در منطقه ۲ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیستم مرداد_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: به‌رغم تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته به‌دلیل گرمای شدید هوا، این دو روز جزو پرفعالیت‌ترین روزهای کاری شهرداری اصفهان بود، چراکه شهرداری یک دستگاه خدماتی است و تعطیلات رسمی شامل آن نمی‌شود.

وی افزود: به‌طور معمول در چنین ایامی بخش اداری شهرداری تعطیل است، اما بخش خدماتی از جمله پاکبانان، رانندگان، آتش‌نشانان و باغبانان در سطح شهر فعال هستند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه از هفدهم مرداد سال جاری سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار شده است که یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خدمات شهری در سطح کشور به‌شمار می‌رود، ادامه داد: نمایشگاه بسیار خوبی را در حوزه مدیریت شهری شاهد بودیم که امروز آخرین روز برگزاری آن است، بنابراین از افرادی که علاقه‌مند هستند با دانش و مدیریت شهری آشنا شوند، به‌ویژه بخش مربوط به «اصفهان آینده» دعوت می‌کنم از این نمایشگاه دیدن کنند.

قاسم‌زاده تصریح کرد: در روزهای گذشته میزبان مدیران، معاونان خدمات شهری کلان‌شهرها و مدیران عامل سازمان‌های آتش‌نشانی کلان‌شهرهای کشور بودیم، شهردار شهر حلب مهمان ویژه این نمایشگاه بود و شهرداری سه روز پرکار را در هفته گذشته تجربه کرد.

وی با بیان اینکه در هفته پیش‌رو سی‌وهشتمین افتتاحیه پروژه‌های شهرداری اصفهان را تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» در منطقه ۲ شهرداری خواهیم داشت، ادامه داد: در این منطقه بازار روز کوثر و بازار روز میوه افتتاح خواهد شد و یک پدیده جدید برای ارائه خدمات در معابر و میادین اصلی شهر تحت عنوان «خودپرداز میوه» افتتاح می‌شود تا افرادی که احتیاج به بسته‌های آماده میوه برای میل کردن در همان لحظه دارند، از این دستگاه استفاده کنند، همچنین ظرفیت جدیدی در راستای ارائه خدمات بهتر، ارزان‌تر و سریع‌تر در حوزه میوه و دسترسی به بازارهای کوثر به مردم تقدیم خواهد شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در تقسیم کلان کشوری برای ایام اربعین حسینی دو مأموریت به شهر اصفهان داده شده است، گفت: اداره مرز چذابه که زائران غیر ایرانی از آن وارد عراق می‌شوند، به شهرداری اصفهان سپرده شده است و از ماه‌ها پیش تیم‌های شهرداری مستقر شدند، استانداری خوزستان زمینی را به شهرداری تحویل داد که دیوارکشی و آماده شد.

قاسم‌زاده ادامه داد: مأموریت دوم در شهر کربلا است که ۲۵ درصد مدیریت نظافت شهر کربلا بر عهده شهرداری اصفهان گذاشته شده است، از این‌رو به‌غیر از شهرداری اصفهان از سایر شهرداری‌های استان که توان داشتند در تأمین منابع انسانی و تجهیزات کمک گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته که توفیق بازدید از ستاد اربعین شهرداری در کربلا را داشتم، شهردار کربلا از نحوه خدمت‌رسانی شهرداری و خادمان اعزامی از اصفهان بسیار راضی بود، چراکه نیروهای ما از دو هفته قبل کسبه را آموزش داده بودند و نایلون تحویل آن‌ها می‌دادند.

شهرار اصفهان تصریح کرد: در محورهایی که در اختیار شهرداری اصفهان بود، آموزش فرهنگ شهروندی ارائه شد که این اقدام در نظافت پایدار مؤثر بود، بنابراین سال جاری نیز چنین اقدامی انجام می‌شود تا اصفهان همچنان بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را در ایام اربعین ارائه دهد.

کد خبر 779631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 0
    آقای شهردار اصفهان لطفا نسبت به محوطه‌سازی و نظافت بازار کوثر خیابان همدانیان توجه ویژه داشته باشید.