صدور بیش از ۹۰۰۰ جلد گذرنامه برای زائران اربعین در کرمانشاه

رئیس دایره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از صدور ۹۱۸۰ جلد گذرنامه برای زائران اربعین در کرمانشاه خبر داد.

محسن سوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: پلیس گذرنامه از مدت‌ها پیش فعالیت خود را برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین آغاز کرده است و همکاران ما با جدیت مشغول پاسخگویی هستند.

وی افزود: تا پایان روز جمعه نوزدهم مرداد، مصادف با چهار صفر ۹۱۸۰ جلد گذرنامه عادی و زیارتی برای زائران اربعین صادر شده است.

رئیس دایره گذرنامه پلیس کرمانشاه با بیان اینکه زائران برای دریافت گذرنامه خود باید از طریق وب‌گاه «پلیس من» کارهای مربوط به ثبت‌نام را انجام دهند، خاطرنشان کرد: این افراد برای دریافت گذرنامه به پلیس مراجعه نکنند.

سوری اضافه کرد: همکاران ما در مرکز پلیس گذرنامه تنها به رفع نقص و ایرادات افراد مراجعه کننده می‌پردازند و آن‌ها را برای تکمیل مدارک راهنمایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین نقص مدارک هویتی زائران مربوط به عکس است، تصریح کرد: این افراد توجه داشته باشند هنگام مراجعه به وب‌گاه «پلیس من»، عکس ۶*۴ رنگی را بارگذاری کنند تا در سیستم با پیغام خطا مواجه نشوند.

رئیس دایره گذرنامه پلیس کرمانشاه از افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات و کربلای معلی را دارند خواست هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام و دریافت گذرنامه اقدام کنند و کار را به روزهای پایانی موکول نکنند.

کد خبر 779610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.