نقره‌داغ شدن راننده و پیمانکار متخلف تخلیه زباله معابر شهری در آمل

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از اخراج راننده متخلف و جریمه نقدی برای پیمانکار مربوطه در تخلف آشکار و خارج از تعهد کاری برای تخلیه زباله از خودروی جمع‌آوری در یکی از معابر اصلی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مازندران، مهدی قاسمی صبح امروز_شنبه بیستم مرداد_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راننده متخلفی که خارج از تعهد کاری برای تخلیه زباله از خودروی جمع‌آوری در یکی از معابر اصلی این شهر اقدام کرده بود، بلافاصله پس از دریافت گزارش مردمی و پیگیری‌های سازمانی، اخراج شد، اظهار کرد: خودروی جمع‌آوری زباله نیز از ادامه همکاری کنار گذاشته شده و تحت هیچ شرایطی حق رابطه کاری با سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل نخواهد داشت.

وی افزود: پرونده راننده متخلف نیز برای پس برخورد قانونی به مرجع قضائی ارسال و شرکت پیمانکاری متخلف نیز به پرداخت جریمه نقدی و درج کتبی تخلف در پرونده محکوم شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل با اشاره به بیان مشکلات شهری توسط شهروندان و نیز نگاه دل‌سوزانه رسانه‌ها در راستای برطرف شدن مشکلات شهری تصریح کرد: نظافت و جمع‌آوری زباله و مدیریت پسماند شهری در راستای خدمت هرچه بهتر به شهروندان از مسئولیت‌های محوله این سازمان است که در این مسیر از همه توان استفاده می‌کند.

کد خبر 779593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.