اعزام ۵۵۰ نفر نیروی پاکبان برای خدمت به زائران اربعین در نجف اشرف

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: برای خدمت به زائران اربعین در نجف اشرف بالغ بر ۵۵۰ نفر نیروی پاکبان را اعزام می‌کنیم و ۱۷ دستگاه خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک نیز اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی، صبح امروز _ شنبه بیستم مرداد_ در مراسم بدرقه کاروان خدمات‌رسانی شهرداری مشهد به زائران اربعین حسینی در نجف اشرف که در سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌جاری نیز این توفیق نصیب ما شده است که تیمی را از شهرداری مشهد به نجف اشرف اعزام کنیم.

وی بیان کرد: محل فعالیت ما در حوزه خدمات شهری در محدوده و معابر حرم مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف به طول ۱۵ کیلومتر در محورهایی است که به ما تحویل داده شده است و تقریباً سطح و سطوح آن حدود ۷۵۰ هزار متر مربع می‌شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: برای این منظور برنامه‌ریزی کردیم بالغ بر ۵۵۰ نفر نیروی پاکبان را اعزام کنیم، همچنین با توجه به حجم زباله‌ای که حدود ۱۸۰ تن در روز است، ۱۷ دستگاه خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک اعزام خواهد شد، عمده ماشین‌های مرتبط با سازمان مدیریت پسماند برای جمع‌آوری زباله و حمل آن به محل دپو خواهد بود.

یعقوبی افزود: برنامه‌ریزی ما این است که فعالیت اجرایی ما بیست‌وچهارم مرداد به صورت رسمی آغاز شود، به دلیل اینکه این امکان فراهم شده است تا پاکبانان را هوایی انتقال دهیم، خودروها را باید زودتر اعزام کنیم تا چهارم شهریور در نجف خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که با توجه به خروج نیروها و ماشین‌آلات با فشرده‌سازی سایر کارها در سایر حوزه‌ها و پشتیبان گرفتن از نیروهای سایر مناطق با توجه به اینکه خودمان در شهر مشهد پذیرای خیل عظیم زائران هستیم، خللی در نظافت و مدیریت شهری ایجاد نشود، این نیروها در دهه پایانی صفر باز خواهند گشت تا با کیفیت لازم خدمت‌رسانی کنیم.

کد خبر 779576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.