آغاز طرح نظارتی ویژه اربعین حسینی در کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از آغاز طرح نظارتی ویژه ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قهرمان شاهی امروز _ شنبه بیستم مرداد _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک‌شدن به ایام اربعین حسینی طرح نظارتی ویژه ایام اربعین در سطح استان آغاز شده است.

وی افزود: در راستای افزایش تقاضا برای برپایی هیئت‌های مذهبی، ادای نذورات و خیرات در ایام اربعین حسینی و سوگواری سید سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) همچون سال‌های گذشته طرح نظارتی ویژه ایام اربعین از تاریخ ۲۲ مردادماه الی ۱۶ شهریور برگزار خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این طرح با هدف کنترل هدف‌مند بازار با رویکرد پیشگیری از وقوع تخلفات و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش خودسرانه بعضی اقلام کالاهای اساسی خوراکی از جمله برنج، حبوبات، روغن، گوشت، قند و شکر اجرا خواهد شد.

شاهی اضافه کرد: از زمان آغاز طرح نظارت با حضور همکاران از حوزه شهرستان کنگاور تا مرز خسروی انجام خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: رسیدگی‌ها خارج از نوبت و با سرعت بیشتری در این ایام انجام می‌شود و گزارش‌های مردمی باید خارج از تشریفات و در اسرع وقت انجام شود، همچنین در مواردی که اصرار و تکرار تخلف باشد، برخوردها جدی‌تر و قاطع‌تر خواهد بود و پلمب، نصب پارچه و جریمه‌هایی با بازدارندگی زیاد خواهیم داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: تعزیرات حکومتی استان در اجرای این طرح‌ها با راه‌اندازی اکیپ‌های گشت مشترک با هماهنگی سایر دستگاه‌های نظارتی و با بازرسی‌های میدانی از اصناف، برخورد احتمالی با تخلفات به ویژه گران‌فروشی و احتکار را در محل اجرا خواهد کرد.

شاهی افزود: همشهریان می‌توانند در هر لحظه از شبانه‌روز با استفاده از سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ شکایات و گزارش‌های خود را ثبت کنند تا پس از بررسی نتایج به اطلاع آن‌ها برسد.

کد خبر 779568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.