چمن مصنوعی جایگزینی مناسب چمن‌های طبیعی در اقلیم‌ خشک

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: با توجه به خشکسالی های کشور و شرایط اقلیمی چمن مصنوعی می‌تواند به لحاظ زیباسازی جایگزین چمن طبیعی شود و به صرفه جویی در مصرف آب کمک کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا علی‌احمدی در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا به تشریح فعالیت‌های کارخانه آسیا چمن پرداخت و اظهار کرد: آسیا چمن برند تجاری شرکت کرمان موکت است که از ۷۰ سال پیش در زمینه تولید موکت آغاز به کار کرده و ۲۵ سال است که در حوزه تولید چمن مصنوعی ورود کرده و اولین تولید کننده چمن مصنوعی با فناوری‌های روز دنیا در ایران و خاورمیانه است.

وی افزود: این شرکت در دو دسته محصول تولید می‌کند؛ چمن مصنوعی برای ورزش‌های نظیر فوتبال، هاکی و تنیس و نیز چمن مصنوعی تزئینی که برای اقصی نقاط شهر مانند بالکن‌ها، حیات‌ها، میدان‌ها استفاده می‌شود.

مدیرعامل کارخانه آسیا چمن یادآور شد: نکته مهمی که در محصولات این شرکت به چشم می‌آید، دوام، کیفیت و زیبایی محصولات است که موجب می‌شود طول عمر چمن بالا رود و با بالا بردن سطح کیفی چمن تلاش کرده‌ایم به شهروندان خدمتی نو ارائه کنیم که هم زیبا و هم با دوام و راحت باشد.

علی‌احمدی با ابراز خرسندی از حمایت‌های مدیریت شهری از این کارخانه تصریح کرد: دولت و مدیران باید به‌لحاظ اقتصادی به اهمیت چمن مصنوعی در زیباسازی شهر پی ببرند؛ همچنین با توجه به خشکسالی‌های کشور و شرایط اقلیمی چمن مصنوعی می‌تواند به لحاظ زیباسازی جایگزین چمن طبیعی شود و به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: چمن مصنوعی می‌تواند به دلیل راحت بودن در استفاده، نصب، توسعه اماکن شهری و صرفه اقتصادی موجب افزایش خدمات شهری به شهروندان شود.

کد خبر 779544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.