داوری حق ما را از بین برد

المپین شمشیربازی گفت: زور حریفان بیرون از پیست پیشتر از ما بود و توانستند بیرون از پیست ما را شکست دهند، داوری حق ما را از بین برد.

علی پاکدامن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با سطح مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: شرایط مسابقات المپیک پاریس خوب بود. در بخش انفرادی در زمان بدی به حریف کره‌ای برخورد کردم و اگر یک مرحله جلوتر با او رقابت می‌کردم عملکرد بهتری داشتم.

وی افزود: از عملکرد خودم راضی هستم، چراکه مقابل قهرمان المپیک شکست خوردم، اتمسفر ورزشگاه بی‌نظیر بود، اما نباید اجازه داد که آن روی عملکرد تأثیر داشته باشد و باید تمرکز را روی رقابت گذاشته و با جو همراه می‌شدیم تا اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

المپین شمشیربازی بیان کرد: زور حریفان بیرون از پیست بیشتر از ما بود و توانستند بیرون از پیست ما را شکست دهند، داوری حق ما را از بین برد.

وی تصریح کرد: میزبانی کشور فرانسه مناسب بود و از لحاظ تجهیزات در سطح المپیک عالی بودند. امیدوارم بتوانم در المپیک‌های آینده کسب مدال و سکو داشته باشم.

به گزارش ایمنا، علی پاکدامن که با غلبه بر حریفی از ژاپن در جدول ۳۲ نفره مسابقات شمشیربازی اسلحه سابر به جدول ۱۶ نفره راه یافته بود، در این مرحله به مصاف اوه از کره جنوبی رفت و ۱۵ به ۱۰ نتیجه را واگذار و از صعود به جمع هشت نفر برتر بازماند.

پیش از این محمد رهبری و محمد فتوحی به ترتیب در جدول ۳۲ و ۶۴ نفره شکست خورده بودند.

در بخش تیمی تیم ملی اسلحه سابر نیز پس از غلبه بر آمریکای قدرتمند، مقابل مجارستان شکست خوردند و در دیدار رده‌بندی رقابت‌های شمشیربازی تیمی اسلحه سابر، ملی‌پوشان کشورمان به مصاف فرانسه رفتند و ۴۵ بر ۲۵ نتیجه را واگذار و از رسیدن به مدال برنز المپیک بازماندند.

کد خبر 779539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.