مهران برخورداری به مدال نقره المپیک دست پیدا کرد

مهران برخورداری در چارچوب رقابت‌های تکواندو در فینال وزن ۸۰- کیلوگرم مقابل حریف خود شکست خورد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز اول رقابت‌های تکواندو آقایان المپیک پاریس ۲۰۲۴ امشب _جمعه نوزدهم مرداد_ در قالب چهاردهمین روز از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس پیگیری می‌شود؛ کاروان تکواندو کشورمان با دو سهمیه کامل راهی پاریس شده است، مهران برخورداری نماینده کشورمان در وزن ۸۰- کیلوگرم در دیدار فینال به مصاف نماینده تونس رفت.

در راند اول دیدار فینال مهران برخورداری موفق شد دقایق ابتدایی را با نتیجه دو بر صفر از حریف خود پیش بی افتد، اما کاتوسی ابتدا بازی را به تساوی کشاند و سپس از برخورداری پیش افتاد و راند اول را به نام خود به پایان رساند.

در راند دوم فیراس کاتوسی موفق‌تر عمل کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه پنج بر یک نماینده کشورمان را مغلوب خود کند.

برخورداری در مرحله یک‌هشتم نهایی موفق شده بود مقابل جیسونوف نماینده ازبکستان با نتیجه دو بر یک پیروز شود و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کند.

وی در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز با غلبه بر سیمونه آلسیو حریف قدرتمندش که رنکینگ یک جهان را از آن خود کرده است راهی نیمه‌نهایی شد.

نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف سئو گئون وو از کره‌جنوبی رفت، راند اول این دیدار را به حریف واگذار کرد، اما در ادامه موفق شد کامبک بزند و باخت را جبران کنند تا در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز و راهی فینال شود.

کد خبر 779528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.