برگزاری پویش همسفر با رقیه (س) در بوستان ملت مشهد

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: این برنامه‌ها نه تنها به تقویت ارزش‌های دینی و فرهنگی کمک می‌کنند، بلکه فرصتی مناسب برای ایجاد ارتباطات اجتماعی و تقویت روحیه همدلی و همکاری در بین مردم فراهم می‌آورند.

محمد اسکندری نژاد در حاشیه برگزاری پوشش همسفر با رقیه (س) در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: این مراسم با حضور دختران خردسال و نوجوان و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در حال برگزاری است.

وی افزود: این مراسم امروز جمعه ۱۹ مرداد از ساعت ۱۹:۳۰ در بوستان ملت، مقابل معلم ۱، محوطه بازی کودکان در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی هنری شهرداری مشهد با بیان اینکه به پنج نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه سفر زیارتی اربعین اهدا خواهد شد گفت: این مراسم شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، اجرای آئین بیعت سفیران کوچک کربلا و هم‌نوا با دختر سه ساله کربلا خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری این مراسم، بتوانیم گامی کوچک در ترویج فرهنگ و هنر برداریم و یاد و خاطره حضرت رقیه (س) را گرامی بداریم.

اسکندری نژاد تاکید کرد: این برنامه‌ها نه تنها به تقویت ارزش‌های دینی و فرهنگی کمک می‌کنند، بلکه فرصتی مناسب برای ایجاد ارتباطات اجتماعی و تقویت روحیه همدلی و همکاری در بین مردم فراهم می‌آورند.

کد خبر 779516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.