چگونه در شهریور 1403 تور ارزان وان بخریم؟
با لحظه آخر، قسطی به وان سفر کنید

تابستان فصل پرگردشگر ترکیه است و از این رو همیشه شاهد افزایش قیمت در این فصل هستیم.

بنابراین یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی که برای مسافران پیش می‌آید، راه‌های خرید تور ارزان ترکیه به ویژه تور وان ارزان است. چگونه می‌توان این تور را با حداقل قیمت خریداری کرد؟ حقیقت این است که علی رغم قیمت‌های نسبتا بالای این تور در مقایسه با دیگر ایام سال، می‌توان با راهکارهایی این تور را با قیمت مناسبی خرید. در ادامه همراه ما باشید تا بگوییم چطور می‌توانید تور وان را ارزان‌تر بخرید.

به جای سفر هوایی زمینی سفر کنید

یکی از بهترین راهکارهای خرید تور وان ارزان سفر زمینی به جای سفر هوایی است. می‌دانید که تورهای زمینی وان بسیار پرطرفدارند؛ چرا که این شهر ترکیه دارای مرز زمینی مشترک به ایران بوده و فاصله کمی تا ایران دارد. از این رو می‌توانید با استفاده از تورهای زمینی به جای تور هوایی، سفری مقرون به صرفه‌تر تجربه کنید.

یک هتل اقتصادی رزرو کنید

حتما نیاز نیست در هتل‌های لوکس و 5 ستاره اقامت داشته باشید. با رزرو یک هتل اقتصادی هم کار شما راه می‌افتد. می‌توانید به جای هزینه کردن روی هتل‌های لوکس، هتل‌های 1 تا 3 ستاره را رزرو کنید تا هزینه سفر شما کاهش یابد. اگرچه آن کیفیتی که می‌خواهید را دریافت نمی‌کنید؛ اما باز هم یک سفر اقتصادی تجربه خواهید کرد.

یک تور لحظه آخری پیدا کنید

احتمال برگزاری تور لحظه آخری در فصل پرگردشگری چون تابستان کم است؛ اما با این حال برخی آژانس‌ها به دلیل عدم تکمیل ظرفیت، تورهای خود را با قیمت مقرون به صرفه‌تری می‌فروشند. پیشنهاد می‌کنیم در سایت و کانال‌های آژانس‌های مختلف گردشگری، به دنبال تورهای لحظه آخری باشید و با قیمت بهتری سفر کنید.

به تعداد روزهای اقامت توجه کنید

هر چقدر تعداد روزهای اقامت شما در ترکیه بیشتر باشد، مسلما هزینه سفر شما بیشتر خواهد شد. از این رو می‌توانید با کاهش تعداد روزهای اقامت، سفری مقرون به صرفه‌تر تجربه کنید. به جای رزرو تورهای 5 روز به بالا، تورهای 2 یا 3 روزه را رزرو کنید تا مجبور نباشید به ازای هر روزی که در وان هستید هزینه اقامت و تفریح بپردازید.

سفر خود را به تاریخ خاصی موکول نکنید

سفر خود را به تاریخ خاصی موکول نکنید

اگر می‌خواهید ارزان سفر کنید نباید انتظار داشته باشید در تاریخی که می‌خواهید سفر نمایید. کمی در انتخاب تاریخ سفر انعطاف به خرج دهید تا بتوانید یک سفر ارزان داشته باشید. مسلما انتخاب تاریخ سفر روی هزینه‌های شما تاثیرگذار است؛ چرا که شهریور 1403 تعطیلات زیاد دارد و همین مسئله سبب می‌شود تا روی هزینه تاثیرگذار باشد. رزرو تور در ایام تعطیل گران‌تر از روزهای عادی است.

پکیج‌های قسطی را انتخاب کنید

در نهایت یکی از عالی‌ترین راه‌ها برای رزرو تور وان ارزان رزرو پکیج‌های اقساطی است. برخی از آژانس‌های گردشگری این تور را به صورت اقساط هم برگزار می‌کنند. شرایط پیش پرداخت و قسط‌بندی آن بر اساس نوع آژانس متغیر است؛ اما به هر حال می‌توانید این روش را امتحان کنید و با هزینه کم به سفر بروید.

تور وان شهریور 1403 را از چند وقت قبل باید رزرو نماییم؟

از آنجایی که تابستان تعداد گردشگران به ترکیه افزایش میابد و از طرفی شهریور 1403 تعطیلات زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم زودتر از موعد نسبت به رزرو تور وان اقدام کنید؛ چرا که ظرفیت تورها خیلی سریع تکمیل می‌شود. حداقل از یک ماه قبل تور مدنظر را رزرو کنید تا با تورهایی که تکمیل ظرفیت شده‌اند مواجه نشوید.

با لحظه آخر، قسطی به وان سفر کنید

یکی از مجموعه‌های معتبری که تور وان را به صورت اقساطی برگزار می‌کند، لحظه آخر است. این مجموعه از طریق همکاری با آژانس‌های معتبر گردشگری، پکیج‌های متنوعی برای مقصد وان دارد که یکی از این پکیج‌ها برای شهریور 1403، تور وان قسطی است. شرایط اقساطی به این صورت است که 30 تا 50 درصد هزینه کل را در زمان رزرو پرداخت می‌کنید و مابقی هزینه قسط‌بندی می‌شود. برای اطلاع دقیق از تور وان ارزان به صورت اقساطی در شهریور 1403 به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

کد خبر 779507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.