کسب رتبه نخست خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) توسط شهرداری اصفهان

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار کربلا گفت: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده با شهرداری‌های ایران که در این ایام به شهرداری کربلا کمک‌رسانی می‌کنند، درصد مشارکت و همکاری شهرداری اصفهان در رتبه نخست قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا اعزامی از اصفهان به کربلای معلی، سیدمهدی عسگری در دیدار صمیمانه با علی ابولحمه، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار کربلا اظهار کرد: طبق توافقات قبلی و پیرو جلسات متعددی که بین مسئولان شهرداری اصفهان و کربلا در شهرهای اصفهان و کربلا داشته‌اند، با تمام امکانات خدماتی که قول داده بودیم، وارد عرصه خدمت‌رسانی می‌شویم.

وی با اشاره به ماشین‌آلات تخصصی اعزامی شهرداری اصفهان به کربلا افزود: پرس حمل زباله، نیسان زباله، روباز زباله جمع کن، کامیون، جرثقیل، تانکر آب و ماشین‌های آتش‌نشانی از جمله این ماشین‌آلات است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تاکید کرد: طبق توافقات قبلی، سطل‌ها و پلاستیک‌های زباله به‌زودی وارد شهر کربلا خواهد شد.

عسگری گفت: شهرداری اصفهان برای خیابان روضتین در شهر کربلا جانمایی حدود ۲۰۰ سطل زباله مجزا با ترجمه سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در راستای توسعه فرهنگ زائران و درخواست همکاری از آن‌ها، در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: اعزام اکیپ نیروهای تخصصی آموزش به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برای آموزش به مواکب و زائران حسینی از دیگر خدمات شهرداری این کلان‌شهر است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان ضمن خداقوت جانانه به معاون و کارکنان حوزه خدمات شهری کربلا، خاطرنشان کرد: با تمام وجود و امکانات برای همکاری با شهرداری کربلا در راستای خدمت‌رسانی به زائران، وارد کربلای معلی خواهیم شد، همچنین حامل سلام علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان و مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری اصفهان هستم‌.

کسب رتبه نخست خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) توسط شهرداری اصفهان

علی ابولحمه، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار کربلا نیز اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده با شهرداری‌های ایران که در این ایام به ما کمک‌رسانی می‌کنند، درصد مشارکت و همکاری شهرداری اصفهان در رتبه نخست قرار دارد، همچنین شهرداری تهران، همدان، تبریز و رشت نیز همکاری خوبی با شهرداری کربلا دارند و من نماینده از طرف عراق برای هماهنگی با شهرداری‌های ایران و شهرداری کربلا هستم.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های شهرداری اصفهان افزود: اینجا کربلا متعلق به همه شیعه آل محمد است و غیر از امام حسین (ع) ما وسیله‌ای برای نجات نداریم، از این‌رو از اینکه دراین ایام یار و یاور ما هستید سپاسگزارم‌.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار کربلا تاکید کرد: نسبت به سال ع ۱۰ میلیون زائر بیشتر رو پیش‌بینی می‌کنیم، همچنین خداوند تسهیل‌گر تمام کارها است و مشکلی پیش نخواهد آمد.

کد خبر 779459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.