سربازان این ملت انتقام مهمان شهید را خواهند گرفت

امام جمعه ساری گفت: ملت بزرگوار و سربازان این ملت قطعا انتقام جنایت شهادت «اسماعیل هنیه» را خواهند گرفت‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی ظهر امروز_جمعه نوزدهم مرداد_ در خطبه‌های نمازجمعه مرکز استان واقع در مصلی ساری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رقیه (س) و اربعین حسینی اظهار کرد: به فرموده امام حسن مجتبی (ع)، برای دنیا کار اساسی انجام دهید و کار بر زمین مانده نداشته باشید.

وی با بیان اینکه افق و چشم‌انداز داشته باشید، همچون اینکه می‌خواهید همیشه در دنیا بمانید، افزود: اما برای آخرت طوری زندگی کن که گویی فردا می‌خواهید از دنیا بروید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری راهپیمایی در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بعد نماز جمعه تصریح کرد: ما اینجا در امنیت هستیم و باید به یاد ۴۰ هزار شهید و با میلیون‌ها نفر از مردم غزه که از چهار طرف محاصره هستند و تنها گذرگاه تنفسشان گذرگاه رفح به مصر است با آن‌ها همدردی داشته باشیم.

آیت‌الله محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مبارزه ما با استکبار جهانی این است که به این مردم خدمت کنیم، اظهار داشت: رضایت مردم بزرگ‌ترین سلاح ما در مقابل استکبار جهانی و خیانت به این مردم ناراضی کردن آنان است.

وی با بیان اینکه همه مسئولان مشکلات مردم را ببینند و برطرف کنند و به گلایه‌های ناشی از افزایش سرقت‌ها از مردم و گلایه از شهرداری‌ها توجه کنند و در برطرف کردن آنان تلاش کنند، یادآور شد: حضرت امام (ره) اسرائیل غاصب را غده‌ای سرطانی معرفی کردند که باید جراحی و از روی زمین محو شود؛ اسرائیل غاصب باید بداند که به فرمایش رهبر معظم انقلاب زمان بزن و در رو تمام شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این ملت بزرگوار و سربازان این ملت قطعاً انتقام جنایت شهادت اسماعیل هنیه را خواهند گرفت‌، گفت: جهان خواهد دید که روز خون‌خواهی میهمان عزیز ما برای اسرائیل از روز مرگ فرعون، نمرود و هفتم اکتبر و وعده صادق سخت‌تر و دردناک‌تر خواهد بود.

کد خبر 779431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.