پایان مسابقات تکواندو دختران در المپیاد شانزدهم/ فرهنگیان اصفهان بر بام رقابت‌ها ایستاد

مسابقات تکواندو در المپیاد شانزدهم پس از سه روز رقابت تنگاتنگ به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، روز سوم شانزدهمین المپیاد فرهنگی‌ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با پایان مسابقات در رشته تکواندو همراه بود.

در این روز شرکت‌کنندگان در شاخه پومسه با یکدیگر به رقابت پرداخته و نفرات برتر در این رشته مشخص شدند. یاسمن لیموچی از دانشگاه اصفهان، فروغ راسخ از دانشگاه شیراز و صفا پیمان‌پور از دانشگاه شهید چمران اهواز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

پرستو زینالی از دانشگاه زنجان نیز به مقام سوم مشترک دست یافت؛ صبا علیشاه از دانشگاه تهران و نرگس محمدخانی از دانشگاه حکیم سبزواری نیز به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و ششم این رقابت‌ها ایستادند.

نفرات پنجم و ششم اوزان زوج و فرد مسابقات تکواندو نیز معرفی شدند. به این ترتیب در وزن اول سیده زهره حسینی نبوی از دانشگاه زند شیراز مقام پنجم و آتنا سلطانی از دانشگاه الزهرا مقام ششم را کسب کردند.

در وزن دوم به ترتیب آئین فردافشادی از دانشگاه فرهنگیان اصفهان و یگانه یوسفی‌مند از دانشگاه حکیم سبزواری در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند. در وزن سوم فاطیما ناظر از دانشگاه جهرم و فاطمه قاسمی مازویی از دانشگاه مازندران به ترتیب مقام پنجم و ششم را از آن خود کردند.

در وزن چهارم شیوا داوودی از دانشگاه رازی کرمانشاه و در وزن پنجم معصومه ترابی از دانشگاه زند شیراز به مقام پنجم دست یافتند؛ به همین ترتیب در این دو وزن حوریه رادوند از دانشگاه زند شیراز و مرضیه قاسمی از دانشگاه ملایر مقام ششم مسابقات را کسب کردند.

در پایان رقابت‌های تکواندو در روز سوم، مراسم اختتامیه و اهدای مدال این رقابت‌ها با حضور مسئولان شانزدهمین المپیاد فرهنگی‌ورزشی دانشجویان دختر کشور برگزار شد.

در مجموع رقابت‌ها دانشگاه فرهنگیان اصفهان در جایگاه نخست مسابقات قرار گرفت و دانشگاه‌های گیلان و امام خمینی قزوین به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

کد خبر 779404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.