اهدا جوایز یک میلیارد تومانی به شهروندان خوش حساب صدرا

شهردار صدرا از اهدای جایزه ویژه یک میلیارد تومانی برای شهروندان خوش‌حساب پرداخت عوارض در سال جاری خبر داد و گفت: شهروندان می توانند با پرداخت به موقع عوارض سالیانه ملک، مشاغل و خودرو در این جشنواره بزرگ‌خوش حسابی با جوایز ارزنده شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری صدرا، مجتبی پارسایی با بیان اینکه شهر خوب با شهروندان خوب و خوش حساب ساخته می‌شود، اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۳ طبق مصوبه شورای اسلامی شهر صدرا جوایز پرداخت عوارض افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: پرداخت به موقع عوارض در راستای توسعه شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

شهردار صدرا تصریح کرد: جشنواره بزرگ خوش حسابی پرداخت عوارض صدرا در راستای تشویق و فرهنگ سازی شهروندان برای پرداخت به موقع عوارض است.

پارسایی خاطر نشان کرد: جشنواره جایزه بزرگ خوش‌حسابی پرداخت عوارض شهرداری شهر جدید صدرا در سال ۱۴۰۳ مربوط به پرداخت به موقع عوارض سالیانه نوسازی، صنفی و خودرو است که شهروندان می‌توانند در این جشنواره به قید قرعه هدایای ارزنده دریافت کنند.

وی اضافه کرد: جشنواره جایزه بزرگ خوش‌حسابی پرداخت عوارض شهرداری شهر جدید صدرا شامل یک دستگاه خودرو ۲۰۷، موتور سیکلت، دوچرخه، سکه بهار آزادی و لوازم خانگی به ارزش یک میلیارد تومان است.

کد خبر 779383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.