با انتخاب وزرای کارآمد در دولت به اعتلای کشور کمک می‌کنیم

نماینده شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون هیچ‌گونه وابستگی و گرایش سیاسی، با انتخاب وزرای کارآمد در کابینه دولت چهاردهم به حکمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای کشور کمک می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی داداشی امروز _پنجشنبه هجدهم مرداد_ در نشست روز خبرنگار با اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاری شغلی سخت است، زیرا خبرنگاران برای انجام رسالت خود با محدودیت‌ها، مشکلات و آسیب‌های مختلف روبرو می‌شوند و تلاش‌های آنان همواره برای ما قابل احترام بوده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها برای رفع مشکلات مردم در جامعه تلاش می‌کنند، افزود: خبرنگاران در نقد باید همه جوانب را در نظر بگیرند و در چارچوب سازنده عملکرد مسئولان را منصفانه نقد کنند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعضی از رسانه‌ها نیز در ارائه مطالب خود با شانتاژ خبری، واقعیت‌ها و بعضی مسائل را وارونه جلوه می‌دهند که این اقدام زیبنده آن‌ها نیست.

داداشی تاکید کرد: بنده همیشه آماده تعامل و همکاری با خبرنگاران بوده و هستم، حتی زمانی که برخی با بی‌اخلاقی‌ها مسائل را طوری که خود صلاح می‌دانند، بیان می‌کنند.

وی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم آستارا در دوره دهم مجلس شورای اسلامی نشست‌های پرسش و پاسخ فصلی با خبرنگاران خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی به منظور رفع مشکلات شهرستان هر سه ماه برگزار کردیم در این دوره نیز این جلسات تداوم خواهد شد.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان شمال کشور اضافه کرد: در خصوص ارز ترجیحی که مشمول برنج وارداتی می‌شود، نامه‌ای از سوی نمایندگان فراکسیون شمال کشور خطاب به رئیس‌جمهور تنظیم کردیم که پیشنهاد نمایندگان عضو فراکسیون این بود که ارز ترجیحی در زمان برداشت محصولات کشاورزی برداشته شود.

داداشی با بیان اینکه وجود ارز ترجیحی و واردات برنج خارجی برای منابع ملی کشور و کشاورزان یک خطر و تهدید جدی محسوب می‌شود، تاکید کرد: میزان محصول برنج و مقدار مصرف در کشور مشخص بوده است؛ بنابراین اگر قرار به واردات این محصول است به میزان کمبود کشور وارد شود تا کشاورزان ما دچار آسیب نشوند و اگر ارز ترجیهی برای واردات تخصیص داده می‌شود به میزانی باشد که کشور به آن نیاز دارد.

وی اضافه کرد: در شمال کشور برخی از کشاورزان به دنبال تغییر کاربری زمین‌های خود هستند، زیرا استدلال آنها این است که دیگر کار کشاورزی صرفه اقتصادی ندارد، زیرا در مقطعی که زمان برداشت برنج است دولت با اختصاص ارز ترجیهی به برنج، کمر کشاورز می‌شکند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در واردات برنج باید تعدیل و توازن ایجاد شود تا به کشاورزان آسیب نرسد، افزود: ما در مجلس وظیفه داریم تا با رفع مشکلات برنج‌کاران و جلوگیری از واردات بی رویه برنج خارجی، از حق کشاورزان دفاع کنیم.

داداشی تصریح کرد: در خصوص کابینه دولت چهاردهم اصل و بنا این است که با دولت نهایت همکاری را داشته باشیم؛ بعد از مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور بالاترین مقام کشور محسوب می‌شود، لذا ما باید دست او را باز بگذاریم تا در پیشبرد اهداف کشور موفق باشد.

سخنگوی کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افرادی که برای کابینه دولت چهاردهم از سوی شورای راهبردی جهت کسب رأی اعتماد به مجلس تعرفه شده‌اند باید کاربلد بوده و از سلامت اداری برخوردار باشند، افزود: مگر اینکه برای نمایندگان مجلس یقین حاصل شود که شخص معرفی‌شده ناکارآمد است که در این صورت به رئیس‌جمهور در انتخاب وزیر کارآمد کمک می‌شود.

داداشی گفت: بدون هیچ‌گونه وابستگی و گرایش سیاسی، با انتخاب وزرای کارآمد در کابینه دولت چهاردهم، به حکمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای کشور کمک می‌کنیم.

کد خبر 779341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.