خبرگزاری ایمنا توان نقش‌آفرینی در جامعه را دارد

عضو شورای شهر بجنورد گفت: خبرگزاری ایمنا می‌تواند نقش‌آفرین باشد و به‌عنوان یک مجموعه محرک در استان معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محسن موسوی امروز _ پنجشنبه هجدهم مرداد_ در بازدید از دفتر خبرگزاری ایمنا خراسان شمالی اظهار کرد: خبرگزاری ایمنا می‌تواند نقش‌آفرین باشد و به‌عنوان یک مجموعه محرک در استان معرفی شود.

وی با اشاره به لزوم ارتقا جایگاه خراسان شمالی افزود: رسانه‌ها باید قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان را در حوزه‌های مختلف بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و زیرساختی برجسته کنند.

عضو شورای شهر بجنورد با تاکید بر اینکه نگاه رسانه‌ها نباید صرفاً محلی باشد، بیان کرد: رسانه باید حلقه اتصال و پیوند مردم و مسئولان استانی و ملی بوده و در شکوفایی استان نقش‌آفرینی کنند.

موسوی بر لزوم تقویت حکمرانی رسانه‌ای تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه اگر به جایگاه حرفه‌ای خود برسد عامل شتاب دهنده و محرک در سطح استان و کشور خواهد بود و می‌تواند باعث تقویت ظرفیت‌ها شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه خراسان شمالی برای پیشرفت افزود: تقویت پژوهش رسانه، ارتباط مؤثر، توسعه رسانه‌ای در بعد کمی و کیفی و ایجاد دیپلماسی رسانه‌ای امروزه مورد نیاز رسانه‌های خراسان شمالی است.

عضو شورای شهر بجنورد با اشاره به اینکه خراسان شمالی به گنجینه فرهنگ‌ها شهرت دارد، گفت: در بستر رسانه باید این گنجینه به کشور و در سطح بین‌المللی معرفی شود.

کد خبر 779290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.