در طوفان‌الاقصی گروه‌های مقاومت در برابر ۷۵ سال تجاوز قیام کردند

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به جنگ مردم غزه با رژیم صهیونیستی گفت: در نبرد طوفان‌الاقصی گروهی مقاوم، آزادی‌خواه، محب اهل بیت (ع) در برابر ۷۵ سال تجاوز قیام کردند و به ظاهر ۴۰ هزار شهید تقدیم راه اسلام شد ولی این خون‌ها بیداری انسان‌ها را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار محمد زهرایی عصر امروز _پنجشنبه هجدهم مرداد_ در مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید «محمدرضا احمدی» و یادواره شهدای جهادگر استان اصفهان، اظهار کرد: پیروزی خون بر شمشیر از مهم‌ترین معارف اسلامی و شیعه است که در یک سو انسان فداکاری قرار دارد که ارزشمندترین داشته خود یعنی جان خود را فدا می‌کند و در سوی دیگر شمشیری ظالمی است که خونریزی می‌کند.

وی با اشاره به تاریخچه نبرد حق و باطل از زمان هابیل و قابیل، افزود: اوج این نبرد در کربلای حسینی مشاهده می‌شود و تا به امروز و آنچه در غزه مشاهده می‌شود، ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اضافه کرد: خون بر شمشیر زمانی پیروز است که کسی که خون می‌دهد با عمق جان به این مسئله باور داشته باشد و باید بدانیم این خون در طول تاریخ پاسخگو است زیرا امام حسین (ع) به ظاهر در کربلا به شهادت رسید ولی در طول تاریخ راه ایشان ادامه یافت.

زهرایی با اشاره به جنگ مردم غزه با رژیم صهیونیستی گفت: در نبرد طوفان الاقصی گروهی مقاوم، آزادی‌خواه، محب اهل بیت (ع) در برابر ۷۵ سال تجاوز قیام کردند و به ظاهر ۴۰ هزار شهید تقدیم راه اسلام شد ولی این خون‌ها بیداری انسان‌ها را رقم زد.

وی افزود: این بیداری به‌گونه‌ای است که در قلب کشورهای استعماری حتی در لندن و نیویورک مردم برای دفاع از حق به کف خیابان‌ها آمدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در کشور ۶۲ هزار گروه جهادی فعال در مناطق محروم انجام وظیفه می‌کنند و باید بدانیم گروه‌های جهادی در خط مقدم مبارزه با فقر و نبرد اقتصاد مقاومتی هستند و بر این اساس بی انصافی است که کسی شبهه کند که آیا افرادی که در این مسیر جان خود را می‌دهند، شهید هستند یا خیر؟

زهرایی با اشاره به ارائه اصلاحیه بسیج سازندگی به مجلس افزود: ۱.۵ سال است که این طرح در هیئت رئیسه مانده و به صحن علنی مجلس نیامده است و باید در این زمینه سریع اقدام شود.

وی اضافه کرد: در کشور ۶۰ جهادگر جان خود را تقدیم راه اسلام کردند که پنج شهید متعلق به استان اصفهان هستند.

کد خبر 779288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.