رسالت اصلی رسانه‌ها بیان حقایق و واقعیت‌ها به مردم است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اراک، رسالت اصلی رسانه‌ها و خبرنگاران را بیان حقایق و واقعیت‌ها به مردم دانست و گفت: رسانه‌ها باید در برابر سیاه‌نمایی بایستند و واقع‌گرا باشند و در روزهای سخت با بیان واقعیت‌ها به مردم امید دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علی جعفر محصولی صبح امروز _پنجشنبه هجدهم مرداد_ در بازدید از ایمنا به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود که واقعیت‌ها را بگویند اما مردم را امیدوار کنند.

وی افزود: شوراها در ادوار مختلف هر دوره بر اساس توانمندی‌ها و امکانات و وقت اقداماتی را انجام داده‌اند و شورا ششم اقدامات بسیاری انجام شده است که مردم از آن اطلاعی ندارند و این ضعف ممکن است از ناحیه روابط عمومی و اعضای شورا باشد که ارتباط با رسانه‌ها و مردم را به درستی برقرار نکرده‌ایم.

نایب رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک، رسالت اصلی رسانه‌ها و خبرنگاران را بیان حقایق و واقعیت‌ها به مردم دانست و گفت: رسانه‌ها باید در برابر سیاه‌نمایی بایستند و واقع‌گرا باشند و در روزهای سخت با بیان واقعیت‌ها به مردم امید دهند.

محصولی تصریح کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود که خبرنگاران خود را در میان مردم بفرستند و تحلیل‌ها و مقایسه‌هایی صورت گیرد که از کجا به کجا رسیده‌ایم و آیا پیشرفت داشته‌ایم یا خیر.

وی با اشاره به خرید اتوبوس‌های برقی ادامه داد: برای تهیه و خرید این اتوبوس‌ها قیمت‌های بالا در نظر گرفته شده و هم اینک در حال تهیه ایستگاه‌های شارژ آنها هستیم.

نایب رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک اضافه کرد: همچنین اتوبوس‌های گازسوز و دیزلی جدید خریداری شده و ایجاد فضای سبز و تفرجگاه نور الشهدای گردو هم از دیگر اقدامات انجام شده در دوره شورای ششم است.

محصولی اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش روی این پروژه‌ها، دولت باید زمین مورد نیاز را از اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در اختیار شهرداری قرار دهد تا پارک و فضای سبز ایجاد شود.

وی افزود: در طرح دره گردشگری گردو به قیمت روز بهای زمین را پرداخت کرده‌ایم تا این فضا را برای شهروندان آماده کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: هزینه این طرح از بیت‌المال تأمین و به منابع طبیعی پرداخت شده تا به خزانه دولت واریز شود، در صورتی که مدیران کل و استانداری حمایت می‌کردند و این پول پرداخت نمی‌شد و در شهر می‌ماند این امکان فراهم می‌شد که اقداماتی بهتری برای شهروندان انجام شود.

محصولی افزود: در پارک کلاله هم برای تملک یک محوطه و ساختمان هزینه پرداخت شده در حالی که آنجا کوه بوده و نباید برای تملک آن پرداختی صورت می‌گرفته است.

وی گفت: طرح میدان امام خمینی (ره) به دلیل اینکه جز شاهراه است و هزینه ساخت آن را باید مسکن و شهر سازی پرداخت می‌کرد اما به علت اینکه اعتبارت دولتی جوابگو نبود، از بودجه شهری برای ساخت و تکمیل آن هزینه شد و چند ماه زودتر از زمان تحویل به بهره برداری رسید.

نایب رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک افزود: خوشبختانه در این دوره شورا اقدامات بسیاری در حوزه زیست محیطی انجام شده است وامید می‌رود بتوانیم در باقی مانده عمر این شورا هم خدماتی به مردم ارائه کنیم که جز وظایف ماست.

محصولی خاطر نشان کرد: کار در حوزه خدماتی شهرداری و شورای شهر پایان ناپذیر است و شهرداری در حدود ۳۰۰ وظیفه دارد و شورا موظف است نظارت خود را داشته باشد و خوشبختانه کارها به خوبی در حال انجام است.

وی افزود: از همکاری خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه و به طور ویژه از خبرگزاری ایمنا که با اطلاع رسانی در حوزه شهری مدیریت شهری را یاری دادند، قدردانی می‌کنیم و اگر نقدی هم رسانه‌ها داشته‌اند، منصفانه بوده است.

کد خبر 779281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.