امامی و زارع رقبای خود را شناختند / قرعه‌کشی اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک

قرعه‌کشی اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک پاریس ۲۰۲۴ انجام شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قرعه اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز _پنجشنبه هجدهم مرداد_ انجام شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با پنج سهمیه متشکل از رحمان عموزاد در ۶۵ کیلوگرم، یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم راهی مسابقات المپیک پاریس شد و علیرضا سرلک با توجه به مصدومیت میچیچ صربستانی و رایزنی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون کشتی، سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد را به دلیل حضور در آخرین رقابت گزینشی المپیک حضور داشت، دریافت کرد.

یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول با فرانک چامیزو کشتی‌گیر مطرح ایتالیا و دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان سرشاخ می‌شود. کایل داک قهرمان مطرح جهان از آمریکا در گروه امامی قرار دارد و احتمال رویارویی وی در یک چهارم هست.

امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با آیال لازاریف حریفی از قرقیزستان روبه‌رو می‌شود و در صورت صعود باید با برنده کشتی چین و کانادا رقابت کند. طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه در گروه زارع قرار دارد. میسون پاریس و جنو پتریاشویلی در آن سوی جدول قرار دارند.

کد خبر 779271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.