پروژه‌های خوبی در بخش راه‌های شهرستان سمیرم در حال انجام است

استاندار اصفهان در سفر به سمیرم گفت: پروژه‌های راهی شهرستان سمیرم در اولویت قرار دارد که اقدامات خوبی در حال انجام است و بالغ بر ۳۰۰میلیارد پروژه در حال انجام در این شهرستان وجود دارد.

سید رضا مرتضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: در جریان سفر امروز بازدیدهایی از برخی پروژه‌های شهرستان سمیرم داشتیم که در اولویت آن‌ها پروژه‌های راهی و ورودی سمیرم از منطقه حنا و ورودی سمیرم از سمت اصفهان که یک مسیر جدیدی را از کنار راه خروجی از سمیرم خارج کند که گردنه دولت قدیم اصلاح شود.

وی افزود: پروژه‌های خوبی در بخش راه‌های شهرستان در حال انجام است که بالغ بر ۳۰۰ میلیارد پروژه در حال اجرا در مناطق مختلف دارد و از دیگر پروژه‌های شهرستان پروژه‌های درمانی در سمیرم بود که برخی مصوب و برخی بهمن سال گذشته افتتاح شده بودند.

پروژه‌های خوبی در بخش راه‌های شهرستان سمیرم در حال انجام است

استاندار اصفهان ادامه داد: سال گذشته کلینیک تخصصی سمیرم افتتاح شده بود و امروز بخش دیالیز بیمارستان افتتاح شد که با ۱۳ تخت و ۲۶ دستگاه امکان خدمت‌رسانی به مردم عزیز و بیماران دیالیزی را دارد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: همچنین در بخش مرکزی بهداشت و دندانپزشکی که با هزینه ۱۱ میلیارد سرمایه‌گذاری شده بود که به بهره‌برداری رسید و در کنار این با حضور مسئولین بهداشت و درمان تاکید شد که پشتیبانی‌های لازم برای تجهیز بیشتر برای پزشکان متخصص و کارآمدتر شدن تجهیزات را داشته باشیم.

پروژه‌های خوبی در بخش راه‌های شهرستان سمیرم در حال انجام است

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های ورزشی تاکید کرد: در بخش ورزشی هم اتفاقات خوبی رخ داده و امروز افتتاح چهار زمین چمن و یک سالن هستیم که در بخش‌های مختلف شهرستان سمیرم به بهره‌برداری رسید.

استاندار اصفهان گفت: یک اتفاق خوبی که در شهرستان سمیرم باید از آن یاد کرد، پیش‌برد کارهای این شهرستان با هم‌افزایی بخش‌های مختلف است.

پروژه‌های خوبی در بخش راه‌های شهرستان سمیرم در حال انجام است

مرتضوی تصریح کرد: فرماندار، نماینده مجلس، شهرداران و شورای شهر، خیرین و دهیاران برای پیشرفت در برنامه‌های آینده سمیرم با همکاری یکدیگر و با هم‌افزایی بیشتر کارهای شهرستان را پیش خواهند برد.

کد خبر 779243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.