حدود ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه حوزه راه شهرستان سمیرم در حال احداث است

استاندار اصفهان در جریان سفر به شهرستان سمیرم پروژه‌های اولویت‌دار این شهرستان را در حوزه راه دانست و گفت: پروژه‌های بسیار خوبی در بخش راه شهرستان در حال انجام بوده و حدود ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در دست احداث است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در جریان سفر به شهرستان سمیرم اظهار کرد: در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی و افتتاح پروژه‌های متعدد، اتفاقات مبارکی در این شهرستان جهت رفاه مردم و آبادانی شهرستان رقم خورده است.

وی افزود: پیرو سفری که در مهرماه ۱۴۰۱ به اتفاق شورای اداری استان به این شهرستان داشتیم امروز مجدداً به اتفاق جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به این شهرستان سفر کردیم تا از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان به صورت میدانی بازدید کنیم.

استاندار اصفهان پروژه‌های حوزه راه شهرستان را از اولویت‌های سمیرم دانست و عنوان کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در بخش راه شهرستان در حال انجام و بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در دست احداث است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: همچنین پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان جز اولویت‌های شهرستان هستند که در سفر شهرستانی نیز مورد تصویب قرار گرفتند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: بخشی از این پروژه‌ها به افتتاح رسیده است که از جمله آن می‌توان به افتتاح درمانگاه شهید مطهری، بهره‌برداری بخش دیالیز بیمارستان سیدالشهدا، افتتاح بخش دندانپزشکی و مرکز خدمات جامع سلامت اشاره کنیم.

وی اضافه کرد: بایستی پشتیبانی‌های لازم برای تجهیز بیشتر و حضور پزشکان متخصص به شهرستان رقم بخورد.

استاندار اصفهان گفت: در بخش ورزشی نیز اتفاق‌های خوبی رقم خورده است که از جمله آن امروز ۴ زمین چمن و یک سالن ورزشی در شهرستان افتتاح خواهد شد.

مرتضوی افزود: بسیاری از امور شهرستان با هم‌افزایی میان بخش‌های مختلف رقم می‌خورد و همه مسئولان و خیران همراه و همگام با یکدیگر برای ارتقای شهرستان تلاش می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

کد خبر 779205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.