موکب‌داری هیئت رزمندگان اسلام از شرق تا غرب کشور

مدیر هیئت رزمندگان استان اصفهان گفت: رزمندگان اسلام از جمله هیئاتی است که از مدت‌ها قبل از اربعین به برپایی موکب برای زائران اباعبدلله پرداخته است و از مرزهای شرق تا غرب کشور، انواع خدمت‌رسانی برای زوار را فراهم کرده است.

محمد نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بوی اربعین می‌آید و همکاران ما مشتاق آن هستند؛ تقریباً ۱۹ روز به اربعین مانده و گروه‌های مختلف از استان اصفهان در حال مهیا شدن برای خدمت‌رسانی هستند که یکی از آن‌ها مجموعه موکب‌های هیئت رزمندگان اسلام در اصفهان است.

وی با بیان اینکه در مرز مهران، دو موکب هیئت رزمندگان در حال شروع کار خود هستند و از دو روز پیش، خدمت‌رسانی به زوار را شروع کرده است، افزود: این موکب‌ها در بعد اسکان، سیستم بهداشتی، دوش‌های حمام، استراحت، نماز جماعت، کار فرهنگی و استقرار شبانه در مکان مناسب، اقداماتی را انجام داده و تقریباً جزو اولین موکب‌هایی است که خدمت خود را از روز آخر محرم شروع کرده است.

موکب‌داری هیئت رزمندگان اسلام از شرق تا غرب کشور

مدیر هیئت رزمندگان استان اصفهان عنوان کرد: هم‌زمان با موکب‌های مهران، در مرزهای شرقی کشور و در مجاورت با پاکستان شامل ریمدان، میرجاوه و چابهار، سه منطقه ورود پاکستانی‌ها به ایران از طریق‌الحسین (ع) و سپس ورود به کشور عراق هستند که موکب‌هایی از رزمندگان اسلام وجود دارد.

موکب‌داری هیئت رزمندگان اسلام از شرق تا غرب کشور

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: در کربلا نیز اقداماتی از هشت روز قبل برای مهیا کردن اسکان و مکان پذیرایی، فراهم شده است.

کد خبر 779108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.