حمایت مدیریت شهری اصفهان از دانش‌بنیان‌ها/ لزوم توجه به اقتصاد نمایشگاه‌ جامع مدیریت شهری

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر این کلان‌شهر از ابتدای فعالیت در دوره ششم تاکید داشت که شهرداری باید بخشی از محصولات خود را از شرکت‌های دانش‌بنیان خریداری کند و این موضوع را دائم رصد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: احساس کردم در نمایشگاه، رونق، تحرک، جنب‌وجوش و نشاط مورد نیاز وجود دارد.

وی با بیان اینکه از لحاظ موضوعی گروه‌های مختلف در حوزه‌های مشاوره و برنامه‌ریزی شهری، تأسیسات و تجهیزات شهری، حمل‌ونقل پاک، مسائل مربوط به محیط زیست، مباحث مربوط به عمران شهری و شهر هوشمند در نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضور دارند، افزود: در این نمایشگاه گروه‌هایی صاحب ایده حضور دارند و شرکت‌های دانش‌بنیانی که ایده‌ها را تبدیل به محصول کردند، همچنین شرکت‌های تولیدی که چندین سال سابقه کار دارند و کار خود را به سایر کشورها صادر می‌کنند، شرکت کردند که امیدوارم مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مدیریت شهری و شهرداری‌ها این فرصت را غنیمت بدانند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: محصولاتی که در حال حاضر در سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری وجود دارد، محصولات و خدماتی است که در عرصه شهر موفق بودند، درواقع دوره‌ای را پشت سر گذاشتند و به منصه ظهور رسیدند و به دلیل موفقیت توانستند کار خود را ادامه دهند، بنابراین اگر مسئولان اینجا حضور پیدا می‌کنند، می‌توانند با اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت خدمات قرارداد منعقد کنند.

سامع با بیان اینکه نمایشگاه جامع مدیریت شهری که از اواسط دهه ۸۰ آغاز شد و هم‌اکنون شاهد برگزاری سیزدهمین دوره آن هستیم، توانسته رسالت خود را به‌طور نسبی انجام دهد، ادامه داد: امیدوارم با حضور مسئولان اجرایی، اقتصاد نمایشگاه که موضوع مهمی است، بتواند ظرفیت خود را پیدا کند.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر این کلان‌شهر از ابتدای فعالیت در دوره ششم تاکید داشت که شهرداری باید بخشی از محصولات خود را از شرکت‌های دانش‌بنیان خریداری کند و این موضوع را دائم رصد می‌کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه نیز مدل غرفه‌ها به شیوه‌ای نیست که سازمان‌های شهرداری، غرفه‌های بزرگی داشته باشند و شرکت‌های دانش‌بنیان جایی برای بروز و ظهور نداشته باشند، بلکه در اضلاع غرفه‌ها شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفته است و مجموعه‌ای از کارفرما و شرکت مشاور یا طراح وجود دارد که ترکیب موفقی است.

کد خبر 779105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.