بدون مربی در المپیک حاضر شدم

المپین شنا گفت: برخلاف اخباری که منتشر شده بود من بدون مربی در مسابقات المپیک پاریس شرکت کردم و در کل از عملکرد خودم راضی هستم.

سامیار عبدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سطح مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴ اظهار کرد: شرایط مسابقات خوب بود و در میادین بزرگ مثل المپیک همه بزرگان حاضر می‌شوند که منجر به سخت شدن رقابت‌ها می‌شود.

وی افزود: میزبانی پاریس متوسط بود و شرایط دهکده خیلی جالب نبود چرا که شرایط تهویه و غذا مناسب نبود.

المپین شنا بیان کرد: عملکرد خوبی داشتم، دوست داشتم که بتوانم برای نخستین‌بار در ایران زیر ۵۰ ثانیه شنا کنم و رکورد خودم را بکشنم، با وجود اینکه این اتفاق رخ نداد، اما عملکرد مورد قبولی را از خود به نمایش گذاشتم.

از هیجان حاضر سود بردم

وی تصریح کرد: از اتمسفر سنگین محل برگزاری مطلع بودم و برای این موضوع آماده بودم بنابراین اجازه ندادم جو حاضر به من غلبه کند، سعی کردم از هیجان حاضر به نفع خودم استفاده کنم.

عبدلی تاکید کرد: برخلاف اخباری که در رسانه‌های مختلف منتشر شده بود من بدون مربی راهی پاریس شدم و مسابقه دادم.

وی عنوان کرد: تجهیزات مورد نیاز رشته شنا به‌طور کامل تأمین شده بود و بسیار مناسب بود.

به گزارش ایمنا، در روز نخست مسابقات شنا ۱۰۰ متر کرال سینه آزاد آقایان، سامیار عبدلی در گروه پنج و با رقبایی از دومنیکن، ارمنستان، لبنان، باربادوس، باهاماس، تایلند و هنگ‌کنگ رقابت کرد که با ثبت زمان ۵۳ ثانیه و ۶۳ صدم ثانیه در گروه خود چهارم شد. در این گروه نمایندگان باهاماس، لبنان و باربادوس به ترتیب اول تا سوم شدند.

بدشانسی نمایندگان کشورمان در روز چهارم المپیک

در پایان رقابت‌های شنای کرال ۱۰۰ متر که ۷۹ شناگر در آن حضور داشتند و تنها ۱۶ شناگر راهی مرحله بعد می‌شدند، سامیار عبدلی در جایگاه چهل‌وهشتم قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند.

کد خبر 779097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.