احداث بوستان ۶۰۰۰ مترمربعی خانواده در منطقه گردشگری نورالشهدا

شهردار اراک گفت: عملیات اجرایی احداث بوستان خانواده در منطقه گردشگری نورالشهدا به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع در مراحل پایانی قرار دارد.

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: در ادامه اقدامات انجام شده و در دست اجرا در پروژه منطقه گردشگری نور الشهدا (دره گردو) که بزرگترین پروژه شهری اراک در حوزه تفریحی و گردشگری است، احداث بوستان شش هزار متر مربعی خانواده در این منطقه در مراحل پایانی و بهره‌برداری قرار دارد.

وی افزود: تاکنون گونه‌های متعددی از درختچه‌ها و درختان اعم از ابریشم مصری، ارغوان، شمشاد پرتقالی، سنجد زینتی، کاج سدروس، نارون، توت کاکوزا، کاج سیاه، سرو کامیس، توت مجنون، زیتون تلخ و گل‌هایی همچون ابر نقره‌ایی، لاوندا، رزماری، رز هفت رنگ، رز نسترن و رز تک رنگ به همراه چمن در این بوستان مورد کاشت قرار گرفته است.

شهردار اراک تصریح کرد: مراحل نصب ست‌های بازی پلی اتیلن و مبلمان و تجهیزات پارکی نیز انجام شده است.

محمودی اضافه کرد: بخشی از فضای بوستان خانواده به جانمایی و نصب، المان‌های هنرهای تجسمی اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات جدول‌گذاری و شن‌ریزی در بخشی از بوستان خانواده باقی مانده است، گفت: تاکنون ۹۰ درصد از عملیات اجرایی احداث این بوستان انجام شده و با تکمیل عملیات باقی مانده، این بوستان بزرگ در منطقه گردشگری نورالشهدا شهر اراک آماده بهره‌برداری و استفاده شهروندان می‌شود.

کد خبر 779092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصورجانباز کارشناس ارشد طراحی شهری IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    3 0
    ضمن خدا قوت به شهردار محترم جناب دکتر من نمی دانم مرحله پایانی پارگ گردو اراک از نظر شما چیست.آیا کاشت چند درخت و پارکینگ‌ یعنی آماده بهربرداری یک لطف بفرمایید یا از محل بازید بفرمایید و سوالات پاسخ بدهید در کجا جهان لوازم بازی نصب می کنند و حتی یک آب خوری ساده در کنار آن وجود ندارد حتی سرویس بهداشتی برای کودکان پیش بینی نشده است به نطر ای حقیر معلوم است مدیران بچه ها خود را در این مکان ها نمی آورند یا اینکه سواد درست از فضاهای عمومی و ساخت فضای شهری ندارند لطف بفرمایید کتابچه دوستدار کودک را مطالعه فرمایید آیا دوستان نمی دانند نصب آب خودی ساده از وظایف شهرداری است قبل هم گفتم آب سرد کن نیاز نیست یک یا چند آب خوری ساده و چند چشما سرویس بهداشتی .. آیا حق مردم شهر است در این گرمای تابستان روی گرد خاگ بنشیند و مدیران اعلام کنند در مرحله بهربرداری است