استفاده مطلوب از ظرفیت نخبگانی و دانش‌بنیان‌ها در شهرداری اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی و شرکت دانش بنیان در عرصه مدیریت شهری به‌نحو مطلوب در حال برنامه ریزی و اجرا است، در حوزه حمل‌ونقل شهری هم از این ظرفیت بهره برده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه هفدهم مرداد_ در آئین گشایش سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان اظهار کرد: از مدیریت شهری که در عرصه خدمت‌رسانی به مردم، تمام وقت در صحنه حاضر هستند، تشکر می‌کنم، به‌ویژه در این دو روز تعطیلی و گرمای هوا که برای بهره‌مندی مردم از خدمات به‌ویژه حوزه خدمات شهری در صحنه است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری در عرصه‌های مختلف و موضوعات متنوع پای کار مردم ایستاده است، افزود: مدیریت شهری به نوعی در عرصه مدیریتی آنچه ما در وزارتخانه‌ها در دولت داریم، در شهر مدیریت می‌کنند، البته با مقیاس و سطح نزدیک تر به مردم که جا دارد مدیریت شهر را در راستای خدمت‌رسانی به مردم یاری و کمک کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: مدیریت شهر با تأمین بودجه و داشتن برنامه و هدایت‌گری شورا هر سال اقداماتی را انجام می‌دهد و در این راستا اتفاقات مبارکی هم در حال اقدام است.

زینلیان با تقدیر از مدیریت شهری اصفهان برای استفاده از ظرفیت نخبگانی شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: این مهم در در عرصه مدیریت شهری به‌نحو مطلوب در حال برنامه‌ریزی و اجرا است؛ در حوزه حمل‌ونقل شهری نیز از این ظرفیت بهره برده شده است.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات مبارکی در دفتر شهری استانداری به‌لحاظ زیرساختی انجام شده است، گفت: سامانه جامع منابع انسانی راه‌اندازی شد و تمام مراودات اداری و احکام شهرداران در سطح استان با سرعت ذیل این سامانه انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: ارزشیابی شهرداران و شوراهای استان اجرا شد که نتایج ارزشیابی شوراها اعلام شده است، اما ارزشیابی شهرداران ظرف دو هفته آینده اطلاع رسانی می‌شود.

زینلیان با بیان اینکه در حوزه ماشین‌آلات عمرانی و سنگین در حوزه شهرداری‌ها رشد سه برابری در این دولت داشتیم گفت: بیش از ۶۵۰ ماشین. آلات سنگین را به شهرداری‌ها واگذار کردیم.

وی با بیان اینکه در موضوع ارزش افزوده بیش از ۲۰ همت واریزی به شهرداری‌ها داشتیم که نشان از رشد سه برابری دارد، افزود: بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و بیش از ۶۰ هزار تن قیر یارانه‌ای توزیع شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: بیش از ۱۰۰ دوره آموزشی در قالب بیش از ۸۰ هزار نفر ساعت کلاس در دولت سیزدهم برگزار شده است، دولتی که بارها مورد تأیید و تکریم رهبری قرار گرفت.

کد خبر 779017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.