نمایشگاه جامع مدیریت شهری باید تا سال آینده به‌عنوان یک جریان ادامه یابد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نمایشگاه جامع مدیریت شهری باید تا سال آینده به‌عنوان یک جریان ادامه داشته باشد و در این راستا می‌توان فصل جدیدی را برای شهر رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع امروز _چهارشنبه هفدهم مرداد_ در آئین گشایش سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان اظهار کرد: امیدواریم در چنین نمایشگاهی فصل جدیدی برای آینده شهر رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه باید در طول سال امتداد یابد، افزود: نمایشگاه جامع مدیریت شهری از اواسط دهه ۸۰ کار خود را آغاز کرد و غیر از دو سال، هر سال این نمایشگاه برگزار شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: نمایشگاه جامع مدیریت شهری باید تا سال آینده به‌عنوان یک جریان ادامه داشته باشد و در این راستا می‌توان فصل جدیدی را برای شهر رقم زد؛ به‌طور قطع تحقق این کار هنر شما عزیزان است.

سامع با اشاره به اینکه از مدیران شهری شهرهای مراکز استان‌ها هم برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است، ادامه داد: ایده‌های نو و جدید ممکن است در حد یک ایده ساده باشد، اما نقش حیاتی در آینده ایفا می‌کند.

وی افزود: ایده‌ها در فرایندی به خدمت اول و محصول نمونه اول می‌رسد تا زمانی که در عرصه شهر، ظهور و بروز داشته باشد و تحقق این فرایند هنر این مجموعه و نمایشگاه است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بحث اقتصاد در این نمایشگاه تصریح کرد: نمایشگاه باید جذابیت داشته باشد، در این راستا رویدادها، کارگاه‌ها و فضای گفت و گو و فضای طرح و حل مسئله فراهم شده است، محله آینده که در نمایشگاه طراحی شده نگاه به آینده دارد.

وی یادآور شد: اگر چه تجربه اول است، اما مدلی که به‌دنبال آن بودند، این است که اگر سازمانی از شهرداری در نمایشگاه حضور دارد، بخش خصوصی پیرامون آنها حضور داشته باشد، حتی نقش اصلی را ایفا کند که امسال فضای محله آینده در این راستا ایجاد شده است.

سامع گفت: سعی شود که در نمایشگاه امسال ۱۰ قرارداد جدید در ایده‌های نو منجر به تفاهم‌نامه و قرار داد شود و به مرور تبدیل به محصولات خدمات اول و در نهایت با تولید انبوه در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 779006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.