اعزام ۳۵۰ آتش‌نشان تهرانی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعزام ۳۵۰ آتش‌نشان تهرانی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری مراسم آئین بدرقه خادمان زائران اربعین حسینی اظهار کرد: این مراسم مانند سال‌های گذشته در مناطق تعیین شده برگزار و مدیران شهری و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و معاونان نیز حضور داشتند.

وی افزود: سال جاری مانند سال‌های گذشته سازمان آتش‌نشانی در کنار نهادهای دیگر شهرداری تهران برای ارائه خدمات در مرزهای مشخص شده که بخش‌هایی در داخل سرزمین عراق را نیز شامل می‌شود و از قبل تعیین کردند، حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: امروز آتش‌نشانان تهرانی به مرز شلمچه اعزام و در روزهای آینده بقیه نیروها به محل‌های مورد نظر اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: شش مرز داخلی مانند تمرچین، خسروی، مهران و پل زائر مرز چذابه و شلمچه و شش نقطه داخل خاک عراق همراه دو موکب بزرگ در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا که ۱۴ نقطه است آتش‌نشانان تهرانی در کنار همکاران شهرداری تهران در محل‌های از پیش تعیین شده حضور خواهند داشت و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

ملکی با بیان اینکه ۳۵۰ آتش‌نشان تهرانی در این مأموریت حضور دارند، تصریح کرد: ۵۱ دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در مرزهای داخلی برای خدمت‌رسانی مستقر خواهند شد.

کد خبر 778999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.