حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه برای ناکام گذاشتن اقدامات بدخواهان، گام‌های مؤثری برداشته است

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در دو دهه تلاش‌های شبانه روزی خود علاوه بر ناکام گذاشتن اقدامات بدخواهان و سودجویان، گام‌های مؤثر و مهمی در حفظ و ارتقای سلامت دستگاه قضائی برداشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا بابایی، مدیرکل زندان‌های استان اصفهان، به مناسبت سالروز تشکیل حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

۱۷ مرداد سالروز تشکیل حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در راستای ارتقا و حفظ سلامت دستگاه قضائی و صیانت از این مجموعه ارزشمند، است.

حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در دو دهه تلاش‌های شبانه روزی خود علاوه بر ناکام گذاشتن اقدامات بدخواهان و سودجویان، گام‌های مؤثر و مهمی در حفظ و ارتقای سلامت دستگاه قضائی و صیانت از همکاران محترم برداشته است و نقش بی بدیلی در مقابله با جریان‌های سو بر عهده داشته است و یکی از عوامل مهم در تحقق اجرای عدالت و حفظ امنیت قضائی است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز، از خدمات ارزنده و مجاهدت‌های صادقانه و خالصانه همکاران حفاظت و اطلاعات زندان‌های استان صمیمانه قدردانی می‌نمایم و امیدوارم با عنایات ویژه امام زمان (عج)، در پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظلّه العالی و فرامین مقام عالی قضائی کشور در تحقق پیگیری و اجرای سیاست‌های قوه قضائیه موفق و موید به تأیید الهی باشید.»

کد خبر 778988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.