همکارانم در ماه‌های اخیر حوادث بدیعی را پشت سر گذاشته‌اند

رئیس سازمان صداوسیما در پیامی‌ به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار این روز را به اهالی رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار این روز را به اهالی رسانه و خبرنگاران تبریک گفت؛ متن این پیام به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

روز خبرنگار فرصتی برای قدردانی از اهالی رسانه و فعالان عرصه خبر است. این روز یادآور جهاد مخلصانه و مومنانه خبرنگاران حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، طلایه دار راهیان سرزمین آگاهی هستند.

آنانی که در راه حقیقت و رسالت سترگ آگاهی بخشی گام برداشته‌اند و جان خویش را در این راه بر سر دست گرفته‌اند؛ شهادت بیش از ۱۶۵ خبرنگار در جریان جنگ غزه گواه این جانفشانی در راه خبر رسانی صحیح و شکستن هیمنه دروغ سازان رسانه‌ای استکبار و صهیونیسم است که هزاران سلام و صلوات بر ارواح آزاده آن‌ها باد.

خبرنگاران مؤمن و متعهد صداوسیما پیشران دوران تحول در رسانه ملی شده‌اند و پرچم دار موفق دو شعار اساسی هویت محوری و عدالت گستری محسوب می‌شوند. رحمت و رضوان الهی نصیب شهید خستگی ناپذیر عرصه خدمت، آیت‌الله رئیسی عزیز باد که سال گذشته با حضوری گرم و صمیمی و به یاد ماندنی در جمع خبرنگاران رسانه ملی از این پویایی تجلیل کرد.

خبرنگاران و خاصه همکاران عزیزم در رسانه ملی که ردای پرمسئولیت خبرنگاری بر تن کرده‌اند در ماه‌های اخیر بویژه روزهای پرفشار کاری را گذرانده‌اند و حوادث مختلف و بدیعی را پشت سر گذاشته‌اند. همکاران خبرنگارم در رسانه ملی علاوه بر پوشش رخدادها با محور قراردادن اسناد بالادستی در پی تحقق آنها بوده‌اند و در تلاشند در رخدادهای مختلف همواره دست برتر را داشته باشند.

روز خبرنگار بر تمامی خبرنگاران حق‌طلب و حقیقت‌جو مبارک باد.»

کد خبر 778933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.