مدیران دولت چهاردهم ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب دولت سیزدهم را جذب کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر شهید رئیسی به استان سه‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب شد و در آینده سعی شود این اعتبار جذب شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده، امروز_ چهارشنبه هفدهم مرداد_ در جمع عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دولت مسعود پزشکیان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تعاریفی همچون صداقت و انقلابی‌گری که برای شهید جمهور به‌کار برده بودند را نیز برای ایشان به‌کار بردند.

وی با بیان اینکه به عنوان نیروهای انقلاب پشت سر رهبری هستیم و فرمایشات ایشان را برای خود فصل‌الخطاب می‌دانیم، افزود: آماده هرگونه تغییر و تحول هستیم و برای ماندن هیچ تلاشی نمی‌کنیم.

استاندار کهگیلویه با بویراحمد با آرزوی موفقیت برای تیم بعدی مدیریتی استان گفت: قلباً دوست دارم اولین استانداری باشم که در کشور تغییر می‌کند تا مدیریت را به برادر دیگری بسپارم.

وی با ابراز گلایه نسبت به رسانه‌ها خطاب به اصحاب رسانه، تصریح کرد: ما خودمان با کمال میل این مناصب را تحویل خواهیم داد و دنبال ماندن هم نیستیم، پس نیازی به تخریب نیست.

احمدزاده خاطرنشان کرد: کل فرمانداران و استانداران دولت آیت‌الله رئیسی آماده هستیم تا تغییرات شروع شود، این نتیجه مردم‌سالاری و دموکراسی است، آماده تحویل مدیریت‌ها هستیم، هیچ مطالبه‌ای هم نداریم، حق آن کسی است که تمام و کمال از رئیس‌جمهور جدید حمایت کرده و ما هم با کمال میل منصب خود را به دیگری تحویل خواهیم داد پس نیازی به تخریب نیست.

وی با بیان اینکه همه تلاش خود را در این مدت کمتر از سه سال انجام دادم، افزود: سه هزار میلیارد تومان از دولت آیت‌الله رئیسی در سفر مصوب شد باید تلاش شود تا به استان تخصیص پیدا کند.

کد خبر 778904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.