افزایش ۲۷ درصدی جابه‌جایی مسافر در استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: جابه‌جایی مسافر نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته در استان بوشهر از نظر تعداد ۲۷ درصد و از نظر سفر (سرویس) ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالکرم اخترشناس اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۸ هزار و ۷۶۱ مسافر با ناوگان عمومی استان بوشهر جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: جابه‌جایی مسافر نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل از نظر تعداد ۲۷ درصد و از نظر سفر (سرویس) ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر عنوان کرد: حدود هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و سواری در بخش حمل و نقل عمومی استان کار جابه‌جایی مسافران را عهده‌دار هستند.

اخترشناس با اشاره به فعالیت ۴۱ شرکت، مؤسسه و شعبه مسافربری در استان بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر ۳۱۸ دستگاه اتوبوس، ۶۸۵ دستگاه مینی‌بوس و ۱۸۴ دستگاه سواری با هزار و ۵۳۸ راننده دارای کارت هوشمند فعال تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در حال ارائه خدمات به مسافرین هستند.

اخترشناس از آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی (ع) به مرز، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این ایام، جابه‌جایی زوار اربعین به گونه‌ای مدیریت خواهد شد که برای تردد مسافران به سایر مقاصد درون و برون استانی نیز خللی ایجاد نشود.

منبع: فارس

کد خبر 778893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.