اعزام ورزشکار چادگانی به مسابقات کشوری پرتاب وزنه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان گفت: در سری رقابت‌های جام پرچم، زهرا آرپناهی توانست به‌عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری این جام در رشته پرتاب وزنه راه یابد.

رضا آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: در سری رقابت‌های جام پرچم، خانم زهرا آرپناهی در رشته پرتاب وزنه از روستای گشنیزجان شهرستان چادگان توانست به عنوان نماینده استان اصفهان به مسابقات کشوری راه پیدا کند.

وی افزود: این ورزشکار در رده سنی نوجوانان بیستم مرداد سال جاری برای شرکت در مسابقات کشوری عازم ایلام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: ورزش شهرستان چادگان برای شرکت در مسابقات کشوری از سطح مطلوبی برخوردار است که این سطح در ورزش‌های رزمی بیشتر است.

آقایی تاکید کرد: در روستاهای شهر چادگان استعدادهای خوب ورزشی وجود دارد و طی چهار سال اخیر، ۲۳ خانه ورزش در روستاها احداث کردیم که به شناسایی استعدادها کمک شایانی کرد.

وی اضافه کرد: طبق طرح آمایش سرزمینی در روستاهای مشهد کاوه و علی عرب به ترتیب از استعدادهایی در رشته‌های والیبال، کشتی و کنگ فو برخوردار هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چادگان گفت: با وجود این موارد، باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری وجود داشته باشد و نیازمند تلاش بیشتری هستیم که با کمک دهیاری‌ها استعدادهای برتری شناسایی شوند.

کد خبر 778888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.