تکمیل کمربند سبز شهر قم یکی از افتخارات مدیریت شهری است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم گفت: در کارگروه‌های مختلف ستاد صیانت بیشترین تعاملات ما با مدیریت شهری بوده و عملکرد خوبی در این حوزه ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سعید کاویانی صبح امروز _چهارشنبه هفدهم مرداد_ در جلسه هماهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم اظهار کرد: ارزیابی از مصوبات کارگروه‌های زیر مجموعه در سال گذشته و چهار ماه نخست سال جاری در جلسه شورای پیشگیری با حضور مدیر کل دادگستری و اعضای این شورا انجام شد و مدیریت شهری قم عملکرد خوبی در این حوزه ثبت کرده است.

وی با اشاره به کارگروه‌های مختلف این معاونت افزود: کارگروه صیانت از منابع آب، کارگروه کنترل و کاهش تصادفات رانندگی و کارگروه مشترک مبارزه با دخانیات تعدادی از کارگروه‌های فعال هستند که در استان قم ۹۰ درصد از برنامه‌ها و مصوبات آن‌ها پیشرفت داشته است و اقدامات خوبی انجام شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با زیر مجموعه‌های مدیریت شهری خاطرنشان کرد: جلسات متعدد و منظمی با مدیران، معاونان شهردار و شهرداران مناطق انجام شده و در جلسه‌ای با حضور شهردار محترم نیز نتایج این اقدامات تشریح و از همکاری و تعامل مدیریت شهری قم تقدیر شد.

کاویانی ادامه داد: برنامه تقدیر و قدرشناسی از از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در جلسه شورای پیشگیری و با حضور مدیر کل محترم دادگستری انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: بخش عمده‌ای از ارتباطات و تعاملات با حوزه فضای سبز و سیما و منظر است که در این حوزه پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، تکمیل کمربند سبز شهر قم یکی از افتخارت مدیریت شهری در این بخش است.

کد خبر 778845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.