افتتاح ۱۱ پایگاه جدید هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم تدابیر لازم و امکانات ویژه‌ای در جهت تقویت جمعیت هلال‌احمر انجام داده است، گفت: ۱۱ پایگاه هلال احمر به تعداد پایگاه‌های قبلی این مجموعه در دولت سیزدهم افزوده شده و با افتتاح ۷ پایگاه جدید تا پایان سال تعداد کل پایگاه‌های استان به ۳۳ مورد خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان امروز _سه‌شنبه شانزدهم مرداد_ در آئین تحویل ۳۱ دستگاه خودروی امدادی و اداری به مجموعه هلال احمر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: آذربایجان‌غربی به علت شرایط جغرافیایی خود، هم مرزی با سه کشور و مرز طولانی مشترک و داشتن اقلیم پیچیده و کوهستان‌ها در معرض بلایای طبیعی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم تدابیر لازم و امکانات ویژه‌ای در جهت تقویت جمعیت هلال احمر انجام داده است، افزود: در سطح استان در دولت سیزدهم تدابیر ویژه‌ای برای تجهیز هلال احمر انجام گرفته و هم در جذب داوطلبان شاهد اقدامات خوبی هستیم که عدد داوطلبان هلال احمر استان در طول سه سال گذشته به ۲۴ هزار نفر رسیده است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: این داوطلبان در سطوح مختلف در مناطق مختلف استان سازماندهی شده و آموزش‌های لازم را دیده و در شرایط بحرانی به کارگیری خواهند شد.

معتمدیان تصریح کرد: با توجه به عنایت رئیس جمعیت هلال احمر کشور امکانات و تجهیزات خوبی به استان تخصیص داده شده است که در حوزه امداد و نجات به پیشرفته‌ترین امکانات مجهز شدند و در حوزه خودرویی نیز ۳۱ دستگاه خودرو تحویل هلال احمر استان شد.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته شاهد توسعه زیرساخت‌ها بودیم، به نحوی که تعداد پایگاه‌های امداد و نجات از عدد ۱۵ به تعداد ۲۶ رسیده‌ایم و ۷ پایگاه دیگر تا پایان سال افتتاح خواهد شد تا شاهد پوشش کامل استان باشیم.

معتمدیان عنوان کرد: هلال احمر حضوری فعالانه در حوادث دارد و شاهد روحیه جهادی در این مجموعه هستیم.

کد خبر 778747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.