خدمت‌رسانی ۱۰۰۰ نفر از پرسنل شهرداری مشهد در اربعین

شهردار مشهد گفت: امسال نیز هزار نفر از کارکنان خدوم شهرداری مشهد در پیاده‌روی اربعین حضور دارند که این افتخار بزرگی برای مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف عصر امروز _سه شنبه شانزدهم مرداد_ در مراسم مراسم اذن خدمت کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد که برای خدمت رسانی به زائران اربعین به نجف اعزام می‌شوند، اظهار کرد: مشهد، خط مقدم کنگره جهانی پیاده روی اربعین است، آنانی که پیاده به سمت کربلا و حرم آقا اباعبدالله الحسین (ع) حرکت می‌کنند، قدرت و عظمت جهان اسلام را به جهانیان، به ویژه استکبار جهانی نشان می‌دهند.

وی افزود: افتخار می‌کنیم که فرصت خدمت‌گزاری در نجف اشرف برای مدیریت شهری مشهد طی ده سال گذشته فراهم شده است، تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان کشور، در کنگره جهانی اربعین حضور دارند، افرادی که به منظور خدمت به کربلا و نجف اعزام می‌شوند، سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند.

شهردار مشهد گفت: امسال نیز هزار نفر از کارکنان خدوم شهرداری مشهد از جمله پاکبانان، آتش نشانان و اتوبوس‌رانان به منظور خدمت رسانی در پیاده‌روی اربعین حضور دارند که این افتخار بزرگی برای مدیریت شهری است.

کد خبر 778736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.