تایید نهایی ۲۸ هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در گیلان

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به آمار ثبت نامی نهضت ملی مسکن در گیلان گفت: تاکنون ۱۲۳ هزار نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۸ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنااز گیلان، محمدرضا فلاحتگر امروز _سه شنبه شانزدهم مرداد_ با اشاره به اجرای ۴۵ هزار و ۲۷۹ واحد از ابتدای اجرای قانون نهضت ملی مسکن در استان گیلان، اظهار کرد: از این میزان ۱۲ هزار و ۸۷۱ واحد طرح حمایتی شهری به صورت انبوه ساز و گروه ساخت، پنج هزار و ۷۸۴ واحد تسهیلات بازآفرینی شهری، سه هزار و ۸۸۶ واحد با استفاده از تسهیلات خود مالک شهری ،۲۲ هزار و ۶۸۳ واحد با استفاده از تسهیلات خود مالک روستایی اجرا شده و در مجموع پنج هزار و ۸۹۴ واحد آن به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به آمار ثبت نامی نهضت ملی مسکن در گیلان افزود: تاکنون ۱۲۳ هزار نفر متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۸ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خاطرنشان کرد: کسری زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن بالغ بر ۹ هزار و ۷۷۱ واحد به مساحت ۱۲۰ هکتار است و برای رفع این کمبود با شش دستگاه و سازمان توافقات اولیه به میزان ۲۰۲ هکتار انجام شده و در انتظار تأیید نهایی از مراکز کشوری این سازمان‌ها است.

فلاحتگر با بیان اینکه تعداد ثبت نام طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ متقاضی است، تصریح کرد: درخواست هزار و ۳۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده و به ۶۶۴ خانوار در شهرهای تولم شهر، فومن، شفت، کیاشهر، منجیل، املش، رودسر و زیباکنار زمین تخصیص داده شده است.

کد خبر 778702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.