اقدام قطعی برق ۱۸۴ اداره و بانک مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از اقدام قطعی برق ۱۸۴ اداره و بانک پرمصرف سراسر استان در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و رشد مصرف برق از سوی شرکت توزیع نیروی برق مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدکاظم حسینی کارنامی عصر امروز_ سه‌شنبه شانزدهم مرداد_ در خبرنگاران با بیان اینکه از نیمه دوم خرداد و با آغاز طرح پایش مصرف برق در ادارات، بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی تا کنون با توجه به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق ادارات و بانک‌ها در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی در ساعات غیر اداری نسبت به سال ۱۴۰۰، پایش میزان مصرف در ادارات و بانک‌های زیر پوشش این شرکت در مازندران با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: به دلیل رعایت نشدن این مصوبه، ۱۸۴ اداره و بانک استان مشمول قطعی برق شدند.

وی افزود: در یک‌هزار و ۳۰۰ اداره و بانک مازندران کنتورهای هوشمند برق نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران یادآور شد: از این تعداد تنظیم کنترل حد مصرف برق در ۸۵۰ اداره و بانک به صورت برخط و هوشمند پایش می‌شود و در بقیه ادارات و بانک‌ها همکاران ما به صورت میدانی پایش را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش محسوس دما همچنان از هم استانی تقاضا داریم نسبت به مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند و در زمان پیک بار از استفاده لوازم خانگی خودداری کنند.

کد خبر 778700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.