قطار نمایش سوزن‌بان به ایستگاه آخر می‌رسد

قطار نمایش سوزن‌بان در ١٩ مرداد در تالار هنر به ایستگاه آخر می‌رسد و اجرا آن تمدید نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای تئاتر سوزن‌بان اظهار کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس نمایشی حقیقی از دلاورمردان و شیرمردان ایران اسلامی است که از پایان جنگ تا به امروز مورد توجه هنرمندان، نویسندگان و کارگردانان برای روایت شهامت و شجاعت این دلیر مردان قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایش نمایشی بر مبنای مستندات و گزاره‌های واقعی است که تلاش دارد وقایع دفاع مقدس و ارزشهای آن را از زاویه‌ای نو برای مخاطبان به تصویر بکشد.

منصور قربانی مدیر تالار هنر اصفهان نیز اظهار کرد: نمایش سوزن‌بان به نویسندگی هوشنگ جمشیدیان و کارگردانی جواد ایزد دوست به روی صحنه می‌رود.

وی در ادامه افزود: نمایش سوزن‌بان که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد در واقع روایتی از زندگی شغلی کارگر ساده‌ای است که به‌عنوان سوزن‌بان در خط ریلی راه آهن خدمت می‌کند، او در موقعیت زمانی دفاع مقدس با اتفاقی روبرو می‌شود که این مواجه سوزنبان و اتفاقاتی که در پیش رو دارد قصه جذابی را برای تماشاگر خلق می‌کند.

مدیر تالار هنر گفت: طراحی صحنه جذاب در کنار درخشش محمد رادمهر در نقش‌آفرینی کاراکتر سوزن‌بان به‌عنوان نقش اصلی با همراهی بازی خوب محمد رنجکش و صبا ملکوتی خواه و همچنین طراحی نور متناسب با قصه، این نمایش را برای تماشاگر جذاب کرده به گونه‌ای که مخاطب تا پایان، با فراز و فرودهای آن همراه می‌شود و سوزن‌بان را تبدیل به اثری مخاطب پسند می‌کند

کد خبر 778689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.