آغاز به‌کار نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان از ۱۷ مرداد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه جامع مدیریت شهری که آخرین اقدامات و فعالیت‌های حوزه‌های مختلف شهری را در معرض دید عموم قرار می‌دهد، از فردا (چهارشنبه) در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته جاری قرار بود دو رویداد از جمله افتتاحیه پروژه‌های عمرانی سازمان میادین همچون بازار کوثر ۱۱ و بازارهای میوه در شهر اصفهان برگزار شود، اما این برنامه‌ها با توجه به تعطیلی‌ها به علت گرما، عقب افتاد که امیدواریم هفته آینده شاهد برگزاری این رویدادها باشیم.

وی افزود: نمایشگاه جامع مدیریت شهری که آخرین اقدامات و فعالیت‌های حوزه‌های مختلف شهری در معرض دید عموم قرار می‌دهد، از فردا _چهارشنبه هفدهم مرداد_ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تاکید کرد: یک نیمه روز این نمایشگاه (روز چهارشنبه) را به‌صورت تخصصی در اختیار سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های مربوطه قرار می‌دهیم و شهروندان نیز می‌توانند از روز پنجشنبه (هجدهم مرداد) در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و از آخرین خدمات حوزه‌های مختلف مدیریت شهری مطلع شوند.

معرک‌نژاد گفت: در این نمایشگاه زمینه‌هایی برای مشارکت، تعامل، سرمایه‌گذاری و حضور فعالانه در راستای اداره شهر برای شهروندان فراهم شده است.

کد خبر 778488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.