نام‌گذاری چندین نقطه در نایین به نام شهید رئیسی و شهدای خدمت

فرماندار ویژه شهرستان نایین گفت: در راستای گرامیداشت و پاسداشت خدمات ارزنده رییس جمهور فقید شهید و همراهان شهید ایشان، چندین نقطه اعم از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کجان، بلوار و میدانی در شهر نایین و روستای مزرعه امام به نام سیدالشهدای خدمت نامگذاری شد.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت و پاسداشت خدمات ارزنده رئیس جمهور فقید شهید و همراهان شهید ایشان، با پیشنهاد شورای شهر نائین و تأیید شورای نام‌گذاری شهرستان، میدان جنب بوستان مهارت به نام میدان شهدای خدمت و بلوار منتهی به میدان نیز به نام بلوار شهید جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی نامگذاری شد.

نام‌گذاری چندین نقطه در نایین به نام شهید رئیسی و شهدای خدمت

وی افزود: در جلسه شورای نام‌گذاری اماکن عمومی شهرستان نائین در خصوص پیشنهادات شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای نائین و انارک مبنی بر نامگذاری اماکن، میادین و معابر تصمیم‌گیری شد.

فرماندار ویژه شهرستان نائین افزود: دهیاری و شورای اسلامی روستای مزرعه امام نیز نام رئیس جمهور شهید سیدابراهیم رئیسی را برای نام‌گذاری میدان جدید مجموعه کارگاهی صنعتی مزرعه امام از طرف مزرعه امام به سمت شهر بافران انتخاب کرد.

نام‌گذاری چندین نقطه در نایین به نام شهید رئیسی و شهدای خدمت

وی خاطرنشان کرد: پیش از این در روز عید سعید غدیر، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی روستای کجان با نام شهید رئیسی افتتاح شده بود.

فرماندار ویژه شهرستان نائین افزود: احداث این مرکز با شروع دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برای احداث و تجهیزات آن هزینه شده است.

کد خبر 778427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.