جبهه مقاومت پاسخی پشیمان‌کننده به رژیم غاصب صهیونیستی خواهد داد

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه مقاومت پاسخی پشیمان‌کننده به رژیم غاصب صهیونیستی خواهد داد، گفت: شهادت اسماعیل هنیه خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت و ملت فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری امروز _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در جمع فرماندهان، کارکنان و پاسداران سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد حادثه تلخی در کشورمان بودیم که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دشمن، مهمان عزیزی را از ما گرفت و خائنانه آن را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت پاسخی پشیمان‌کننده به رژیم غاصب صهیونیستی خواهد داد، افزود: شهادت اسماعیل هنیه خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت و ملت فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایام زندگی بشر به سه فرصت تقسیم می‌شود، افزود: بخشی از زندگی ما آن بخشی است که چه شیرین و چه سخت سپری شده و دیگر قابل بازگشت نیست.

حسینی بوشهری بیان کرد: بخشی از زندگی ما برهه‌ای است که اکنون در آن زندگی می‌کنیم و سزاوار است از این فرصت طلایی که در اختیار داریم به خوبی بهره ببریم و ظرفیت‌ها و امکانات‌مان را بشناسیم.

وی با بیان اینکه بخش دیگر ایام زندگی آینده است، گفت: افراد از تجربه گذشته و آنچه که امروز در دست‌شان است برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند تا به افق‌های روشن‌تری دست پیدا کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: روزهایی که گذشت باز نمی‌گردد و انسان در شرایطی که قرار دارد نباید فرصت‌سوزی کند و برای روزهایی که هنوز نیامده باید برنامه‌ریزی کند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه همه ما تحت نظر هستیم، افزود: اولین ناظر همه انسان‌ها خداوند است که بر تمام اعمال و رفتار ما نظارت دارد.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) نیز ناظر بر اعمال انسان هستند. همه عالم محضر خدا است و انسان در محضر خداوند نباید معصیت و گناه کند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه در عاشورا، غدیر و بعثت دارد، گفت: در سایر نظام‌های غیردینی برای گرفتن منصب ارزش ذاتی قائل هستند و ملاک این است که افراد فقط عهده‌دار منصب می‌شوند.

حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی و اسلامی مدیریت یک اصل نیست، بلکه مدیر شایسته کسی است که در قبال پذیرش مسئولیت به‌جا و به موقع پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: اگر کسی در نظام اسلامی در قبال مردم، فرهنگ، امنیت و … مسؤولیتی بپذیرد موظف به پاسخگویی است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی مطلوبیت ذاتی ندارد، افزود: مدیریت در نظام اسلامی برای شهرت‌طلبی نیست بلکه مدیر شایسته باید همواره متواضع و فروتن باشد و برای خدمت به خلق خدا اهتمام بورزد.

حسینی بوشهری با تاکید بر اینکه هدف از مدیریت خدمت به مردم است که عائله خداوند محسوب می‌شوند، بیان کرد: وقتی مسئولیتی را می‌پذیریم، باید برای استیفای حقوق مردم و رفع مشکلات جامعه تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که عهده‌دار مسئولیت هستند، باید نسبت به مدیریت آینده‌نگر باشند و از فرصتی که در اختیار دارند استفاده کنند.

منبع: فارس

کد خبر 778402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.