واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی از سوی تمام محور مقاومت خواهد بود

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که پاسخ به رژیم صهیونیستی تنها از سوی ایران نخواهد بود، بلکه تمامی جبهه‌های مقاومت در آن مشارکت خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی القحوم» اعلام کرد: اسرائیل و ایالات متحده آمریکا مسئول گسترش دامنه درگیری در منطقه هستند.

بر اساس خبرگزاری اسپوتنیک، علی القحوم در ادامه افزود: جهانیان اقدام جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها را چه در سطح ترور فرماندهان در لبنان و چه در ترور شهید بزرگ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ایران دنبال کردند.

وی همچنین تاکید کرد: این اقدام به‌ویژه پس از سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بازگشت وی از واشنگتن به‌منزله گسترش و شدت بخشیدن به جنگ از سوی صهیونیست‌ها و ورود به مرحله‌ای جدید است که در راستای تحولی آشکار برای توسعه جنگ و آتش در سطح منطقه صورت می‌گیرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: واکنش به تنهایی از سوی ایران انجام نخواهد شد، بلکه این پاسخ از سوی تمامی محورهای مقاومت انجام خواهد شد؛ محور مقاومتی که از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی از هفتم اکتبر تا به امروز در میدان سخن و عمل حضور داشته است.

وی همچنین اظهار کرد: ما بر تداوم نبرد، ثبات‌، آگاهی و هوشیاری، عزت و شرافت و افتخار از مسأله امت و قطب‌نما و سمت‌وسوی آن یعنی فلسطین حمایت می‌کنیم و همگان نیز باید به سمت فلسطین روی بیاورند.

کد خبر 778314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.