پرداخت ۹۸ درصدی طلب گندم‌کاران خوزستانی/ تسویه باقیمانده مطالبات در روزهای آینده

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به پرداخت ۹۸ درصد از مطالبات گندم‌کاران خوزستانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد تسویه کامل مطالبات گندم‌کاران باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، امید جهان نژادیان ظهر امروز _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در جمع رسانه‌ها از واریز بیش از ۹۸ درصد از مطالبات گندم کاران خوزستانی خبر داد و اظهار کرد: ارزش کل گندم خریداری شده در استان را بیش از ۲۸۴ هزار میلیارد ریال می‌باشد که تا کنون بیش از ۲۷۹ هزار میلیارد ریال از این میزان پرداخت شده است.

وی افزود: در فصل برداشت گندم سال جاری، با تلاش کشاورزان غیور خوزستانی بیش از یک میلیون و ۶۲۳ هزار تن گندم به مراکز و سیلوهای ذخیره سازی گندم تحویل داده شده است که مطابق آمار شرکت بازرگانی دولتی ایران، خوزستان بار دیگر به عنوان پرچمدار خرید تضمین گندم شناخته شده است و صدرنشین لیگ برتر خرید این محصول استراتژیک می‌باشد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص پرداخت باقی مانده مطالبات گندم‌کاران ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد تسویه کامل مطالبات گندم‌کاران باشیم.

کد خبر 778301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.