سپاهان یازدهمین برد را از اماراتی‌ها می‌خواهد

تیم فوتبال سپاهان در حالی به فردا شب به مصاف الشباب الاهلی امارات می‌رود که تاکنون ۱۰ بار موفق به شکست تیم‌های اماراتی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان تاکنون ۲۲ بار در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم‌های اماراتی قرار گرفته است که حاصل آن ۱۰ پیروزی برای سپاهان، شش پیروزی برای تیم‌های اماراتی و شش تساوی بوده است. در ۲۲ جدال تیم‌های اماراتی با سپاهان، ۵۷ گل به ثمر رسیده که ۳۷ گل سهم سپاهان و ۲۰ گل سهم رقبا بوده است.

در بین تیم‌های اماراتی العین با هشت رویارویی بیشترین رویارویی را با سپاهان داشته است، به غیر از العین، تیم النصر امارات هم ۶ بار برابر سپاهان قرار گرفته است و تیم‌های الوحده، الشباب، الجزیره و الاهلی دیگر تیم‌هایی هستند که هر کدام دو بار با سپاهان بازی کرده‌اند.

تیم شباب الاهلی امارات، رقیب پیش روی سپاهان در واقع باشگاهی است که با ادغام دو باشگاه دوبی و الشباب با الاهلی تاسیس شده است و به نوعی این اولین بار است که سپاهان برابر تیمی با این نام از امارات قرار می‌گیرد. البته سپاهان پیش از این با الشباب و الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است که حاصل دو تقابل با الشباب یک برد و یک شکست و حاصل تقابل با الاهلی نیز یک تساوی و یک شکست بوده است.

آمار رویارویی سپاهان و تیم‌های اماراتی به شرح زیر است:

سپاهان یازدهمین برد را از اماراتی‌ها می‌خواهد

کد خبر 778287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.