اجرای طرح ساماندهی پارک باغشمال تبریز ادامه دارد

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: عملیات احداث پیاده‌راه‌های فاز دوم پارک باغشمال با اجرای ۷۰۰۰ مترمربع کف‌سازی تداوم دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، علی قاسمی ظهر امروز _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات احداث پیاده‌راه‌های فاز دوم پارک باغشمال به مساحت ۲۰ هزار مترمربع تداوم دارد که در این راستا تاکنون بیش از ۷۰۰۰ متر کف‌سازی اجرا شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۷۰۰۰ متر مربع از پیاده‌راه‌های فاز دوم کف‌سازی شده است که این روند با تسطیح ضلع شمالی پارک و پیرامون عمارت کلاه فرنگی، عملیات کف سازی تداوم دارد.

شهردار منطقه ۳ تبریز با تاکید بر اینکه برای استفاده هرچه سریع‌تر شهروندان از این فضای سبز و مفرح در مرکز شهر تبریز عملیات عمرانی برای آماده‌سازی فاز دوم پارک باغشمال در چند جبهه ادامه دارد، اضافه کرد: علاوه عملیات کف سازی پیاده‌روها، جدول‌گذاری پیاده‌راه‌ها نیز در حال تکمیل است.

قاسمی با تاکید بر اینکه در کنار کف سازی پیاده‌راه‌ها عملیات جدول گذاری نیز انجام یافته، تصریح کرد: تا کنون بیش از ۴ هزار متر طول جدول گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه فاز دوم پارک باغشمال در ۵۳ هزار مترمربع در حال آماده‌سازی است، ادامه داد: فاز نخست این پارک در ۴۶ هزار مترمربع طی سالیان گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

اجرای طرح ساماندهی پارک باغشمال تبریز ادامه دارد

تسریع در آزادسازی پروژه مسیرگشایی غیاث با تملک ۳۶ ملک

شهردار منطقه ۳ تبریز با اشاره به عملیات تملک و آزادسازی مسیرگشایی غیاث واقع در خیابان مارالان تصریح کرد: عملیات تملک و آزادسازی مسیر گشایی غیاث یکی از ۵ پروژه مسیر گشایی و در دست اقدام این منطقه با جدیت دنبال می‌شود و سعی می‌کنیم تملک واحدهای باقیمانده در این مسیر در اسرع وقت تملک شوند.

قاسمی با تاکید بر اینکه تا کنون ۳۶ خانه و قطعه در این پروژه مسیرگشایی تملک شده است، تاکید کرد: برای آزادسازی مسیر گشایی غیاث، تعداد ۲۴ خانه و قطعه باقیمانده است که طبق زمان بندی مقرر تملک می‌شوند.

وی ادامه داد: به دنبال اتمام تملک، مسیر گشایی خیابان ۱۸ متری غیاث به طول ۲۸۰ متر اجرا خواهد شد.

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با توجه به تملک بیشتر املاک واقع در مسیر بنا داریم در اسرع وقت با تأمین اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی املاک باقی مانده را تملک و عملیات عمرانی در این مسیر را شروع کنیم.

وی افزود: با تملک و مسیر گشایی این مسیر، خیابان کبیری جنوبی در فدک مارالان به شهیدان نقوی متصل خواهد شد.

کد خبر 778271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.