بازی سختی پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال الشباب الاهلی گفت: قطعاً مورایس از بازیکنان خود شناخت بهتری دارد و تیم منسجم‌تری دارد، اما با توجه به آنچه از تیم خودمان می‌بینم و آخرین بازی دوستانه‌ای که داشتیم می‌توانم بگویم از شرایط خوبی برخوردار هستیم و در ذهنمان فقط برای پیروزی وارد زمین می‌شویم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پائولو سوزا امروز -دوشنبه پانزدهم مرداد- در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار کرد: مفتخرم که در اصفهان حضور دارم. به عنوان یک سرمربی اشتیاق زیادی برای فوتبال دارم. آزمون بازیکنی است که تازه به تیم اضافه شده و بازیکن مهمی برای ما است. در دو سال گذشته بازی‌های منظمی نداشته است ما تلاش می‌کنیم تا شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که بتواند بازی‌های منظمی داشته باشد. سردار بازیکن مهمی برای تیم است و با توجه به شرایطی که وجود دارد قطعاً بازیکن کلیدی برای برد ما در مسابقه خواهد بود.

وی افزود: قطعاً مورایس از بازیکنان خود شناخت بهتری دارد و تیم منسجم‌تری دارد، اما با توجه به آنچه از تیم خودمان می‌بینم و آخرین بازی دوستانه‌ای که داشتیم می‌توانم بگویم از شرایط خوبی برخوردار هستیم و در ذهنمان فقط برای پیروزی وارد زمین می‌شویم. دیدگاه مثبتی به عملکرد بازیکنانم دارم با وجود اینکه بازی سختی پیش‌رو خواهیم داشت. سپاهان تیم قوی و قابل احترام است.

سرمربی تیم الشباب الاهلی گفت: قطعاً تقابل دو مربی پرتغالی با دو متد متفاوت جذاب و تأثیر گذار خواهد بود. با توجه به اتفاقات امسال و سال گذشته مورایس می‌تواند هم قبل و هم در حین بازی همه را سورپرایز کند. سپاهان تیمی منسجم، قوی، جنگنده با حمله به دروازه حریف است. به عنوان یک فرد و یک مربی به این موضوع کاملاً واقف هستم. بازیکنان ما هر روز در حال پیشرفت هستند. امیدوارم بازیکنانمان در لحظه روی احساسات خود کنترل داشته باشند تا به پیروزی برسیم.

یحیی الغثانی، بازیکن تیم الشباب الاهلی اظهار کرد: باعث افتخارم است که اینجا حضور دارم و در ایران قرار است بازی کنیم. بازی ما اولین بازی مسابقات است امیدوارم بازی خوبی برای ما باشد و بتوانیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

وی افزود: همان طور که می‌دانید تیم‌های ملی و باشگاهی از سطح متفاوتی برخوردارند البته بازیکنان تیم‌های لیگ ایران از سطح خوبی برخوردار هستند. سپاهان از بازیکنان بزرگ و ملی‌پوشی برخوردار است و سطح بالایی دارد. قطعاً بازی جذابی خواهد بود. این چنین تقابل‌هایی به تیم ملی و تیم‌های باشگاهی امارات کمک می‌کند تا سطح فوتبال خود را بالا ببرند.

الغثانی تصریح کرد: بازیکن ایرانی از سپاهان نمی‌شناسم. آزمون چه در سطح ملی و باشگاهی بازیکن بزرگی است در سطح ملی چندباری مقابل هم قرار گرفته‌ایم. آزمون بازیکن زهردار و خطرناکی است و این موضوع به نفع تیم ما است تا پیروز شویم.

کد خبر 778241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.